تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت دشمن حزب الله از نماینده نصرالله


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: حمایت «سمیر جعجع» از «میشل عون» برای ریاست جمهوری لبنان برای ناظران، عجیب بود. این اقدام جعجع در پاسخ به اقدام «سعدالدین الحریری» در معرفی «سلیمان فرنجیه» بود که بدون هماهنگی با جعجع انجام شده بود.
تلاش ها برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان وارد مرحله سرنوشت سازی شده است و رقابت شخصیت های مسیحی برای رسیدن به این پست جریان دارد.
ریاست جمهوری لبنان در دست مسیحیان
پست ریاست جمهوری لبنان طبق توافقی نانوشته همیشه به یک شخصیت مسیحی می رسد، پستی که در حوزه های سیاسی، امنیتی و نظامی لبنان قدرت زیادی دارد.
به دلیل وضعیت سیاسی لبنان، مساله انتخاب رئیس جمهور این کشور همیشه تحت تاثیر قدرت های خارجی بوده و این پست بارها در طول تاریخ معاصر لبنان خالی مانده است.
پست ریاست جمهوری لبنان از سال 2014 و پس از اتمام دوره ریاست جمهوری میشل سلیمان تاکنون بدون رئیس جمهور بوده است و وظایف این پست را مجلس وزرای لبنان انجام می دهد.
لبنان بی رئیس جمهور است!
رئیس مجلس لبنان تاکنون 34 بار برای برگزاری جلسه انتخاب رئس جمهور این کشور زمان تعیین کرده است، اما به دلیل اینکه انتخاب رییس جمهور نیاز به حداقل دو سوم آرای نمایندگان مجلس دارد، تاکنون رئیس جمهور لبنان انتخاب نشده است.
دلیل خالی ماندن پست ریاست جمهوری لبنان به خاطر فشارهای خارجی و نیز اقدامات برخی از اعضای ائتلاف 14 مارس که نزدیک غرب هستند، می ... [ مشاهده متن کامل خبر در اسلام تایمز ]
حمایت دشمن حزب الله از نماینده نصرالله



حمایت دشمن حزب الله از نماینده نصرالله






شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن