تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکل: فرایند سیاسی، امیدوارانه ترین راه حل برای سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: صدر اعظم آلمان در کنفرانس خبری در برلین ، بر مناسبات دو جانبه آلمان و ترکیه درزمینه مبارزه با گروه تکفیری -صهیونیستی داعش تاکید کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما صدراعظم آلمان  در کنفرانس خبری مشترک روز جمعه با نخست وزیر ترکیه دربرلین گفت:  در پیش گرفتن فرآیند سیاسی، امیدوارانه ترین پیام برای دستیابی به راه حل مناقشه سوریه است. 
 صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک عصر جمعه با نخست وزیر ترکیه در برلین گفت: ما به نبرد خود با عناصر دولت اسلامی موسوم به «داعش» ادامه خواهیم داد و بر تلاش هایمان در این باره شدت خواهیم بخشید.
مرکل افزود: یکی از محورهای گفتگوی امروز ما بحران سوریه بود. فرآیند مذاکرات سیاسی در مورد این کشور با وجود تمامی مشکلات باید دنبال شود و در این میان دولت جمهوری فدرال آلمان و همچنین دولت ترکیه با انجام گفتگوهای سیاسی، این فرآیند را باور دارند.
وی گفت: ما همزمان در مورد بحران آوارگان هم با هم صحبت کردیم. گفتگوهای سیاسی، امیدوارانه ترین پیام برای راه حل نزاع های نظامی در سوریه است که ما می توانیم برای خود داشته باشیم. مرکل هم چنین بر فعالیت های سیاسی تاکید کرد و افزود موافقت کرده ایم که در ائتلاف ضد داعش نیز مبارزه مشترکی با داعش داشته باشیم.
صدر اعظم آلمان هم چنین خاطر ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۳بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن