تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804817840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط پسابرجام نباید اقتصاد مقاومتی را تحت تأثیر قرار دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قم تأکید کرد:
شرایط پسابرجام نباید اقتصاد مقاومتی را تحت تأثیر قرار دهد

علیرضا اعرافی


شناسهٔ خبر: 3030806 - جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
استانها > قم

قم - امام جمعه قم با بیان اینکه برجام را نباید بی جهت کوچک و بزرگ کرد، گفت: اقتصاد مقاومتی از ارکان رشد و توسعه کشور است و نباید با توافق برجام به حاشیه رانده شود. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تأکید بر اینکه در هر شرایطی باید کرامت و عظمت ملت ایران حفظ شود، اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه دیپلماسی کشور در مقابل موضع‌گیری‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن در توافق برجام واکنش‌های ارزشمندی داشته است. وی با بیان اینکه ارزیابی‌ها از برجام باید واقعی و درست و فارغ از تعصب و بزرگ‌نمایی باشد، گفت: دولت باید در مقابل برنامه‌های دشمن آماده باشد و اجازه ندهد سران غربی مرزها و شروط برجام را نادیده بگیرد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مراقبت از نفوذ و تغییر گفتمان انقلاب اسلامی و کمرنگ شدن مؤلفه‌های مقاومت توسط دشمنان را مهم و حیاتی ارزیابی کرد و گفت: همه باید بدانند پشتوانه نظام خون شهدا و زحمات و تلاش‌های دلسوزان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی است و ارزش‌های این ملت قابل معامله نیست. وی با تأکید بر حضور آگاهانه ملت در صحنه‌های انقلاب ادامه داد: جلوه حماسی حضور ملت در صحنه شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رأی است. شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی آیت الله اعرافی به تحلیل حضور در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حضور در این راهپیمایی باشکوه سبب انسجام درونی، افزایش اقتدار داخلی و اثبات این قضیه مهم است که ملت ایران همیشه در صحنه هستند و بر سر پیمان و اندیشه‌های امام و رهبری باقی خواهند ماند. وی حضور حداکثری در انتخابات را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: همه مردم با هر دیدگاه و علقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کرده و در این زمینه هیچ عذری پذیرفته نیست. رئیس جامعه المصطفی العالمیه بر لزوم حفظ امانت و رعایت حق‌الناس توسط همه گروه‌های مرتبط با انتخابات تأکید کرد و افزود: همه مسئولان باید امید، آرامش و امنیت کامل در این رویداد بزرگ نظام را رقم بزنند و نباید تجربه تلخ فتنه ۸۸ تکرار شود. تأکید بر رعایت حرمت شورای نگهبان وی، انتخابات را رمز اقتدار نظام دانست و گفت: همه باید بدانیم که نظارت شورای نگهبان امری قانونی است و اگر کسی هم به رأی این شورا اعتراض دارد باید ملتزم به رأی مجاری قانونی باشد.
 
آیت الله اعرافی با بیان اینکه پشتوانه فقهی و حقوقی نظام در انتخابات بسیار مهم و تعیین کننده است، گفت: باید حرمت و جایگاه شورای نگهبان حفظ و رعایت شود. وی مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح فرا خواند و گفت: بدانیم که دشمنان به دنبال توطئه علیه ما هستند و باید مراقب اعمال و رفتار و کلام خود باشیم. امام جمعه قم با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دستگیری نیروهای متجاوز به آب‌های مرزی کشور، گفت: این اقدام درست و مقتدرانه نشان داد که ملت ایران هیچ‌گاه از حقوق خود کوتاه نمی‌آیند و جلوی جرم و خلاف را در هر شرایطی می‌گیرند. وی آزادی افسران آمریکایی را برخاسته از اصول اخلاقی و انسانی نظام دانست و گفت: تقویت بنیه دفاعی و توان موشکی باید یکی از برنامه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی باشد. انتقاد از بیانیه آل سعود علیه ملت ایران آیت الله اعرافی در ادامه با اشاره به اقدامات شیطنت‌آمیز آل سعود علیه ایران، گفت: قطع روابط چند کشور کوچک که فریب آل سعود را خورده‌اند مسئله مهمی برای ملت ایران نیست. وی با تأکید بر اینکه قدرت‌های بزرگ از قطع رابطه با ایران پشیمان شده و دوست دارند ارتباط خود را تقویت کنند، گفت: بر کسی پوشیده نیست در قبال سفارت عربستان در ایران کار درستی صورت نگرفت اما همین آل سعود که بر این مسئله تأکید دارد و سر و صدا راه انداخته در مقابل حوادث دردناک منا یک عذرخواهی کوچک هم از ملت ایران نکرد. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تقبیح صدور بیانیه اخیر دولت عربستان علیه ملت ایران، گفت: عربستان در حالی با صدور بیانیه‌ای زشت و سیاه ما را زیر سئوال می‌برد که بسیاری از بندهای آن مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است. وی، آل سعود را دولتی سست و ناتوان خواند و گفت: حکام آل سعود نمی‌دانند که در کاخ شیشه‌ای نشسته‌اند که پایه‌های آن سست و ضعیف است. آیت الله اعرافی توطئه‌های آل سعود را بی نتیجه دانست و گفت: سران این قوم شک نکنند که روزی مستضعفان عالم شکست و خواری‌شان را جشن خواهند گرفت. وی با تأکید بر اینکه باید حوزه اقتصاد مقاومتی در هر شرایطی جدی گرفته شود و به مسئله فرعی تبدیل نشود، گفت: امیدوارم دولت در برنامه ششم به مقوله فرهنگی نگاه ویژه‌ای داشته و به طرح‌های خوبی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه‌ریزی شده است اهمیت بدهد. نقش خانواده در امر به معروف در جامعه امام جمعه قم همچنین در خطبه نخست نمازجمعه قم، امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی و عمومی دانست و گفت: دولت، علما و نخبگان و اعضای خانواده نقش مهم و ویژه‌ای در جاری شدن امر به معروف در جامعه دارند. وی هدایتگری و رشد و تعالی ارزش‌های اخلاقی در میان اعضای خانواده را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: آیات قرآن بر نقش و تکلیف مهم و حیاتی خانواده در هدایت و رشد اخلاق فردی و اجتماعی اعضا تأکید ویژه‌ای دارد. آیت الله اعرافی با بیان اینکه تقوا انسان را از خواب غفلت بیدار می‌کند، گفت: انسان با رعایت تقوا می‌تواند به عمق پیام دین پی برده و زندگی سراسر سعادت و نور داشته باشد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن