تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهانه عادل الجبیر برای تکرار ادعاهایش علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بهانه عادل الجبیر برای تکرار ادعاهایش علیه ایران
وزیر امور خارجه عربستان، ادعاهای نادرست و ضد ایرانی خود را به بهانه تعرض عده ای خودسر به سفارتخانه و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد، تکرار کرد.
کد خبر: ۵۶۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ - 22 January 2016


وزیر امور خارجه عربستان ادعاهای خود را به بهانه حمله به سفارتخانه و کنسولگری این کشور در ایران تکرار کرد و مدعی شد ایران عامل بحران و بی‌ثباتی در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، عادل الجبیر مدعی شده است حمله به سفارت و کنسولگری این کشور در ایران بخشی از رشته حملات مداوم است و تهران باید تدابیری برای این موضوع اتخاذ کند نه آنکه برای فرو نشاندن سرزنشها به حرف بسنده کند.

وی در حالی مدعی می شود «کردارهای تهران با گفتارهایش در تضاد است»، که حمله غیرمسوولانه عده ای به سفارتخانه و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد در پی به شهادت رساندن شیخ نمر از سوی آل سعود ، با محکومیت جدی و قاطع تمام مسوولان کشور مواجهه شد و حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح روز پنچ شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور در محل وزارت کشور با اشاره به نمونه‌ای از اتفاقاتی که ماهیت امنیتی یافته است، از جمله تعرض به سفارت عربستان در تهران، گفت: در این رابطه وزارت کشور مسئول پیگیری شد و هیاتی تشکیل شد که در نهایت دو روز پیش گزارش کاملی را به رئیس‌جمهور دادیم و هم‌اکنون گزارشی آماده است که خدمت مقام معظم رهبری تقدیم کنیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن