تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813262062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار کارگاه مهارت آموزی قالی بافی در سپاه صومعه سرا


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: یک کارگاه مهارت آموزی قالی بافی ویژه خواهران بسیجی در صومعه سرا آغاز به کار کرده است.
آروز محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا اظهارکرد: آموزش قالی بافی به خواهران بسیجی شهرستان به همت حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا در حسینیه سپاه این شهرستان برپا شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 40 خواهر بسیجی این دوره به صورت رایگان فرا می گیرند، افزود: در این دوره آموزشی که به مدت 8 روز است، کارآموزان با نحوه چله کشی، گره زنی، پود گزاری و نقشه خوانی آشنا می شوند.
فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه سرا گفت: دوره آموزش و اشتغال 122 ساعت است که 32 ساعت آموزش عملی و تئوری و 90 ساعت نظارت حین بافت می باشد.
محمدی با بیان اینکه مدیریت این کارگاه با مژگان سیرتی مقدم و با مربی گری خانم راسخ است، تصریح کرد: این کارگاه با هدف افزایش مهارت های فنی و حرفه ای خواهران بسیجی برگزار می شود. [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
آغاز به کار کارگاه مهارت آموزی قالی بافی در سپاه صومعه سرا






جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن