تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره حمل و نقل مسافر پایانه‌های اصفهان خبر داد غذای گرم در سبد پذیرایی ناوگان جاده‌ای اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس اداره حمل و نقل مسافر پایانه‌های اصفهان خبر داد
غذای گرم در سبد پذیرایی ناوگان جاده‌ای اصفهان
رئیس اداره‌کل حمل و نقل مسافر پایانه‌های استان اصفهان گفت: به منظور خدمات‌رسانی به مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله سفر استفاده می‌کنند، غذای گرم به آنها ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: غذای گرم در سبد پذیرایی ناوگان جاده‌ای اصفهان



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، این اداره برای ارائه خدمات به مسافرانی که از ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان وسیله سفر استفاده می‌کنند، غذای گرم به آنها ارائه می‌دهد. رئیس اداره حمل و نقل مسافر در خصوص ارائه این طرح گفت: برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای انتخاب ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر، حفظ سلامت و همچنین افزایش سطح رضایت‌مندی آنها در طول سفر اقدام به ارائه این طرح کرده‌ایم. باقر کیانی در ادامه افزود: این طرح از آذر ماه سال جاری در تعدادی از شرکت‌ها به صورت آزمایشی انجام شد که بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: مدیران و مالکان اتوبوس‌های عمومی با حذف بسته‌های پذیرایی از جمله کیک و آب‌میوه و با جایگزین کردن میوه و صبحانه کامل، در خدمت مسافران خواهند بود. رئیس اداره حمل و نقل مسافر همچنین اذعان داشت: این اداره در نظر دارد تا پایان سال 95 و با شروع سفرهای نوروزی طرح غذای گرم را در کلیه ناوگان برون‌استانی که سفرهای طولانی‌مدت دارند، اجرایی کند. کیانی افزود: از نیمه نخست سال 95 سطح ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی از V.I.P به C.I.P افزایش خواهیم داد و ناوگانی که با کلاس C.I.P وارد بخش حمل و نقل استان می‌شوند مجهز به وای‌فای و اینترانت است. وی اظهار داشت: با ورود این ناوگان به بخش حمل و نقل عمومی، تجار استان و سایر استان‌های کشور می‌توانند برای سفرهای برون‌مرزی و درون‌کشوری خود در راستای امور تجارت از این ناوگان بهره‌مند شوند.

94/11/02 - 10:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن