تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء: مرزهای ایران به طور کامل تحت کنترل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشت - ایرنا - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزهای کشور به طور کامل تحت کنترل است و از کیان آن، پاسداری می کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پنجشنبه شب در مراسم یادواره 136 شهید شهرستان رضوانشهر با اشاره به جنگ روانی دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران افزود: دشمنان همواره از ترفندهایی استفاده می کنند و قصد نا امنی روانی را در جامعه ما دارند و مکرر اعلام می کنند که گزینه های نظامی روی میز است.
وی با بیان اینکه ما با خدا معامله کرده ایم تا اجازه ندهیم دشمنان به کشورمان حمله کنند، ادامه داد: امروز دلاورمردان ارتش و سپاه در کیلومترها دورتر، ضمن کنترل راه های آبی با حضور در سوریه از حرم اهل بیت نیز دفاع می کنند.
امیر اسماعیلی با اشاره به دستگیری و سپس آزادشدن تفنگداران دریایی آمریکا در خلیج فارس گفت: دستگیری نیروهای آمریکایی توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با همکاری یگان پدافند ارتش، هشداری جدی برای دشمنان بود.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امکانات و استعدادهای این یگان افزود: تجهیزات و رادارهای خوبی در اختیار داریم و تا هزاران کیلومتر دورتر را تحت نظر داریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، به انتقال قدرت در دنیای کنونی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن