تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسف وزیر بهداشت از روند طولانی احداث بیمارستان الیگودرز / بهره برداری تا پایان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تاسف وزیر بهداشت از روند طولانی احداث بیمارستان الیگودرز / بهره برداری تا پایان سال استان‌ها > لرستان - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از طولانی شدن روند احداث بیمارستان الیگودرز ابراز تاسف کرد و گفت: این بیمارستان از عجایب مدیریتی در کشور است.


به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،دكتر سيد حسن قاضي زاده هاشمي عصر پنجشنبه درحاشيه بازديد از بيمارستان تازه ساخت اليگودرز افزود: جاي تاسف دارد كه تكميل يك بيمارستان كمتر از 100 تختخوابي حدود 25 سال طول كشيده است.
وي اظهار داشت: با پيگيري هاي انجام شده در يك سال گذشته سرعت ساخت آن پيشرفت خوبي داشته و بيمارستان هفته گذشته به وزارت بهداشت تحويل شده است.
وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي ادامه داد: 75 درصد تجهيزات بيمارستان آماده شده و اميد است تا پايان امسال به بهره برداري برسد.
دكتر قاضي زاده هاشمي اضافه كرد:با توجه كمبود پزشك متخصص در مناطق محروم ، در سال جاري پذيرش دانشجوي پزشك متخصص 30 درصد افزايش يافته است.
وي با اشاره به محروميت لرستان در حوزه بهداشت و درمان به ويژه پزشكان متخصص افزود: بيش از 70 درصد دانشجويان پزشكي و دندانپزشكي لرستان را افراد بومي تشكيل مي دهد.
هفتم آذرماه امسال رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در جلسه شوراي توسعه و برنامه ريزي استان گفته بود براي تجهيز بيمارستان تازه تاسيس اليگودرز، 400ميليارد ريال اعتبار نياز است.
به گفته دكتر كوروش ساكي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي 40 ميليارد ريال از اين ميزان تقبل كرده و از مجموع 400 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز پرداخت 80 ميليارد ريال در سال جاري مصوب شده است.
عمليات اجرايي بيمارستان 96 تختخوابي اليگودرز بيش از 20 سال گذشته آغاز شده وبه دليل نبود اعتبار تاكنون به بهره برداري نرسيده است. شايان ذكر اينكه مجري بيمارستان اليگودرز مسكن و شهرسازي مي باشد  

کلید واژه ها: استان لرستان -




جمعه 2 بهمن 1394 - 08:12:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن