تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم یمن به دنبال احقاق حقوق خود هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر سابق نفت و مشاور معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم یمن به دنبال احقاق حقوق خود با الهام از انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش تابناک مازندران ، رستم قاسمی در آیین خاک سپاری چهار شهید یمنی بابیان اینکه مردم آمل حضور پرشور و گسترده ای در مراسم تشییع پیکر چهار شهید مقاومت مردمی یمن داشتند،بیان داشت:مردم دیار مازندران همیشه پیشگام بودند.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال عامل نهضت های منطقه هستند که بعد از انقلاب اسلامی ابزارهای مختلفی به کار گرفتند.
وزیر سابق نفت باعنوان اینکه دشمنان همه امور را برای از بین بردن انقلاب به کار گرفته اند،اذعان داشت:رهبری معظم انقلاب رهبری حکیمانه ای در این مسائل داشتند و امروز نظام اسلامی ما فراتر از مرزها رفته است.
قاسمی خاطرنشان کرد: هرگز جنگ میان شیعه وسنی نداریم و آمریکایی ها باهمه توان در عراق آمدند وقصد داشتند سال ها حکومت کنند ولی این آرزو را به گور بردند و جای آن ها را نیروهای انقلاب و مردم مسلمان عراق گرفتند.
مشاور معاون اول رئیس جمهور ادامه داد:روزهای آخر عمر داعش بوده وهمه کشورهای مرتجع و مستکبر در سوریه بسیج شدند ولی نتوانستند کاری از پیش برند و ایران اسلامی به تنهایی در برابر همه ایستادگی کرد.
وی با تأکید بر اینکه قدرت محور مقاومت به برکت ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن