تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813328641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 60 مصوبه و35 دستور كار درشورای آموزش وپرورش بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار بندرعباس خبرداد: اجرای 60 مصوبه و35 دستور كار درشورای آموزش وپرورش بندرعباس فرماندار بندرعباس در نهمین جلسه شورای آموزش وپرورش بندرعباس از اجرایی شدن 60 مصوبه و 35 دستور كار در 9ماهه سال جاری درراستای تحقق اهداف آموزش وپرورش خبرداد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن ساعت 20:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از هرمزگان، احمد پویافر ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش،اظهارداشت: استفاده از ظرفیت شورای آموزش وپرورش درهمراه كردن دستگاه ها ونهاد های جامعه و بكارگیری خرد جمعی در ابعاد تحصیل ومسائل آن ، می تواند آموزش وپرورش را در تشكیل ساختارمطلوب فکری، علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه یاری رساند.
وی اضافه كرد: دانش آموزان آینده سازان کشور و مبنای توسعه و پیشرفت کشورهستند ورسیدگی به مسائل آموزش وپرورش باید به عنوان مهم ترین وظایف همه مسئولان قرارداشته باشد.
پویا فر با اشاره به برگزاری یك جلسه درهر ماه شورای آموزش وپرورش مطابق دستورالعمل شوراها اشاره كرد وگفت: از ابتدایی سال جاری تا كنون 9 جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان بندرعباس با موضوع رسیدگی به مسائل آموزشی،پرورشی ،عمرانی،رفاهی- خدماتی واداری- مالی مدارس این شهرستان برگزار شده است.
به گفته رئیس شورای آموزش وپرورش بندرعباس؛ از ابتدای سال جاری تا كنون این شورا 60مصوبه و 35 دستوركار داشته است و تا كنون 58 مصوبه به اتمام رسیده و دو مصوبه دیگر آن در حال پیگیری و انجام است.
فرماندار بندرعباس تصریح كرد: از 60 مصوبه شورای آموزش وپرورش بندرعباس، تعداد 14 مصوبه آموزشی ، 2مصوبه پرورشی ، 17 مصوبه رفاهی- خدماتی بوده و در بعد عمرانی دارای 16 مصوبه و همچنین در حوزه اداری- مالی دارای 11 مصوبه بوده است.
پویا فرشورای آموزش و پرورش را به عنوان یک شورای تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار عنوان كرد و خواستار همکاری و حمایت دیگر دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان با اداره آموزش و پرورش در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در این شهرستان شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن