تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور دستور تلگرامی برای تعرض به سفارت عربستان توسط لیدر خارج از کشور


واضح آرشیو وب فارسی:سیتنا: معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه عده ای نماز خودشان را خواندند و کوکتل مولوتف ها را آماده کردند، گفت: کسی آن سوی مرزها لیدر این افراد بوده و از طریق تلگرام ظهر آن روز دستوراتی را می دهد.
به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری های داخلی، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در دومین همایش سراسری استانداران و فرمانداران سراسر کشور که صبح امروز (پنجشنبه) در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به مسائل امنیتی داخلی کشور اظهار داشت: در ارتباط با جرائم عمومی اگر به آمار درست نگاه کنیم، اگر مشکلات امنیتی و اقتصادی در داخل کشور داشتیم بر روی روند مذاکرات هسته ای تاثیر می گذاشت و ما به هدف خود نمی رسیدیم که این نکته در صحبت های رئیس جمهوری هم بود.
وی اضافه کرد: روند جرائمی مانند سرقت را بررسی کردیم و میانگین رشد سرقت 32 درصد در سال بوده که رابطه مستقیمی بین این جرم و شیب نرخ تورم وجود داشته است. اما در سال گذشته روند رشد جرائم حدود 3 درصد بوده و امسال نیز رشد جرائم 3.5 درصد است.
ذوالفقاری با بیان اینکه از افتخارات دیگر ما این است که امسال حدود 5 هزار تجمع صنفی در کشور داشته ایم، تصریح کرد: بجز یکی دو مورد بقیه موارد مدیریت شده است و اگر این تجمعات مدیریت نمی شد ظرفیت امنیتی شدن برای برخی موارد وجود داشت.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با اشاره به مسائل امنیتی پیرامون ... [ مشاهده متن کامل خبر در سیتنا ]
صدور دستور تلگرامی برای تعرض به سفارت عربستان توسط لیدر خارج از کشور






پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیتنا]
[مشاهده در: www.citna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن