تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813248544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: اسرائیل خواستار نابودی ایران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نتانیاهو: اسرائیل خواستار نابودی ایران نیست
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد که بعد از انقضای زمان برجام، ایران به هر اندازه که بخواهد غنی‌سازی اورانیوم کند.
آفتاب : «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود علیه برجام تصریح کرد: «نگرانی من و دیگران در منطقه این است که بعد از انقضای توافق هسته‌ای، ایران آزادی غنی‌سازی به هر اندازه که بخواهد را داشته باشد».


وی سپس ادامه داد: «امیدوارم که به من ثابت شود که اشتباه می‌کنم اما متأسفانه چنین نمی‌شود».


نخست‌وزیر اسرائیل همچنین در خصوص روابط آمریکا و تل‌آویو گفت: روابط آمریکا و اسرائیل بر سر اختلافات در زمینه توافق هسته‌ای ایران، از هم پاشیده نمی‌شود. رابطه دو کشور بسیار محکم است.


وی ادامه داد: «فکر می‌کنم ما در ماههای آینده به نتایج مثبتی در زمینه یادداشت‌های تفاهم امنیتی جدیدی بین آمریکا و اسرائیل خواهیم رسید».


به گزارش فارس، نتانیاهو با مقایسه داعش و ایران مدعی شد: «ما باید با دولت اسلامی عراق و شام بعنوان یک ایده و یک دولت مبارزه کنیم. دولت اسلامی ایران و داعش دو اخلالگر اصولی نظم بین‌المللی هستند».


نتانیاهو در حمایت از برنامه تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی گفت: «هیچ‌گونه تقارنی بین برنامه‌های هسته‌ای ایران و اسرائیل وجود ندارد زیرا اسرائیل خواستار نابودی ایران نیست».


وی ادامه داد: «اعراب اسرائیلی بخشی از جامعه ما هستند. احتمالاً سوئدی‌های بیشتری در مقایسه با اعراب اسرائیلی در داعش وجود دارند».











تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن