تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801285671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن تلاش دارد در مراکز تصمیم‌گیری کشور نفوذ کند/ به مجلس نهم نمره قبولی می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دشمن تلاش دارد در مراکز تصمیم‌گیری کشور نفوذ کند/ به مجلس نهم نمره قبولی می‌دهیم
رئیس شورای هم‌گرایی اصولگرایان با اشاره به مسئله نفوذ دشمن گفت: دشمن تلاش دارد تا در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ کند و روی ذهن و فکر تصمیم‌گیران اثر بگذارد.
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌السالام والمسلمین سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز  در نشست فعالین مناطق و اقشار اصولگرا که عصر امروز به همت جبهه یکتا برگزار شد با اشاره به مسئله وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان در گذ شته نه به لحاظ اعتقادی بلکه از نظر روش دچار ضعف بوده‌اند. بایستی گذشته را مطالعه کنیم تا ببینیم چرا در برخی از  صحنه‌ها موفق نبوده‌ایم. 


وی کنار هم قرار نگرفتن و  عدم وحدت اصولگرایان را عامل شکست  این جریان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 ارزیابی و در همین باره گفت: چنانچه هر جمعی از اصولگرایان بخواهد راه خودش را برود، در هیچ صحنه‌ای مؤفق نخواهیم شد؛ چرا که لطف خداوند شامل کسانی می‌شود که در یک صفحه فشرده کنار هم قرار بگیرند.


حجت‌الاسلام تقوی در همین باره افزود: حوزه اصولگرایی در کشور، گذشته را مطالعه کرده و  یک تکانی خورده و به نقطه خوبی رسیده است. حدود دو سال گذشته جریان هم‌گرایی را تشکیل دادیم و در همین راستا بیش از 40  سفر استانی رفتم؛ بحمدالله جو و فضای خوبی در میان اصولگرایان ایجاد شده و همه نیروها در استان‌ها کنار هم قرار گرفته‌اند و می‌خواهند که کار را با یکدیگر جلو ببرند.


وی با اشاره به تشکیل شورای  ائتلافی اصولگرایان و اینکه هسته مرکزی آن مرکب است 22 شخصیت اصولگرا با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز است گفت: قرار بر  این شده تا مسائل به این شورا آورده شود و روی آن بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و هم‌چنین مقرر شده که جناح گرایی و سهم‌خواهی وجود نداشته باشد.


رئیس شورای هم‌گرایی اصولگرایان ابراز کرد: به دنبال تشکیل  یک مجلس ولایی هستیم و این کار با هم‌گرایی و وفاق همه نیروهای اصولگرا امکان دارد که بحمدالله مقدمات آن فراهم شده است.


حجت‌الاسلام تقوی با تأکید بر اینکه در هر حوزه انتخابی بایستی یک لیست از جبهه اصولگرایان داشته باشیم تأکید کرد: چنان که دو سه لیست بیرون بیاید، موفق نخواهیم بود مبادا در روز هشتم اسفندماه پای تلویزیون و رادیو ببینیم وبشنویم که مجلسی مانند مجلس ششم شکل گرفته است.


وی با بیان اینکه نباید اجازه شکل‌گیری مجلسی مانند مجلس ششم را بدهیم تأکید کرد: مجلس ششم با اصول انقلابی معارض بود و قصد داشت تا اصل ولایت فقیه را از قانون اساسی پاک کند.


قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در ادامه با اشاره به تأکییدات مقام معظم رهبری پیرامون مسئله نفوذ گفت: دشمن تلاش دارد تا در مراکز تصمیم گیری نفوذ کند و رو ی ذهن و فکر تصمیم‌گیران  اثر بگذارد. وای به روزی که فکر تصمیم‌گیران در اختیار عناصر نفوذی باشد.


حجت‌الاسلام تقوی هم‌چنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند :"من به لیست رأی می‌دهم" تصر یح کرد: بایستی لیست خود را تقویت کنیم و این لیست باید از سوی کسانی منتشر شود که مقام معظم رهبری به آن اعتماد داشته باشند.


رئیس شورای هم‌گرایی اصولگرایان در پایان با تکرار دوباره این مطلب که اصولگرایان باید  از گذشته درس بگیرند و برای آینده برنامه‌ریزی داشته باشند خاطرنشان کرد: نمایندگان انقلابی و ولایی در مجلس نهم حضور دارند و امروز برای این مسئله سرمان را در پیشگاه مقام معظم رهبری  و حضرت ولیعصر بالا می‌گیریم که نمایندگانی که به مجلس فرستاده‌ایم نمره قبولی گرفته‌‌اند.





۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن