تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه اقلید تاکید کرد لزوم توجه ویژه به اثر و کاربرد نماز در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام‌جمعه اقلید تاکید کرد
لزوم توجه ویژه به اثر و کاربرد نماز در جامعه
امام‌جمعه اقلید با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی بر لزوم توجه ویژه به کاربرد نماز در جامعه تأکید و گفت: اثر اقامه نماز باید به‌صورت عملی در امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه آشکار شود.

خبرگزاری فارس: لزوم توجه ویژه به اثر و کاربرد نماز در جامعه



به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی بعدازظهر امروز در اجلاس نماز اقلید که با حضور قائم‌مقام، مسئول امور شهرستان‌ها و روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، معاون فرماندار اقلید، مسئولان شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و رابطان نماز ادارات و مدارس، ائمه جماعات روحانی و فرهنگی، اعضای انجمن اولیا و معاونان آموزشی و پرورشی مدارس و خادمان فعالان اقامه نماز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با اشاره به برپایی نماز جماعت مغرب و عشا در 12 نقطه شهر اقلید اظهار داشت: به حمد الهی تعداد افرادی که نماز می‌خوانند در کشور و شهرستان ما کم نیست بلکه آنچه باید موردتوجه قرار گیرد اثرات نماز است. وی با اشاره به برگزاری باشکوه نماز جماعت در ماه مبارک رمضان و استقبال گسترده مردم برای شرکت در این آیین از عدم توجه کافی پس‌از این ایام انتقاد کرد و بر لزوم مساعدت مردم و مسئولان برای اقامه نماز جماعت در تمام ایام سال تأکید کرد. امام‌جمعه اقلید به شوق دانش‌آموزان برای برپایی نماز جماعت در مدارس اشاره و تصریح کرد: کمبود روحانی در مدارس باید به‌صورت جدی از طرف مسئولان ستاد اقامه نماز، شورای عالی حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش کشور پیگیری شود تا در صورت امکان با رایزنی و به‌کارگیری روحانیون در آموزش‌وپرورش از وجود آنان در مدارس بهره علمی و دینی گرفت. طالبی در ادامه با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی مواظبت از نماز، خشوع، دوری از بخل و توجه به‌وقت، اهمیت و اثر نماز را لازم و ضروری و از ویژگی‌های مؤمنان خواند و بابیان اینکه سفارش و تأکید بسیاری بر اهمیت و اثر نماز شده است تصریح کرد: با توجه ویژه به نماز باید از اثرات واقعی آن در راستای رشد اجتماعی و سیاسی جامعه استفاده کنیم. وی بر نقش نماز در کاهش بی‌بندوباری در جامعه تأکید کرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پیدایش بحران بزرگ اجتماعی اخلاقی در دنیا اظهار کرد: دشمنان دریافتند که اگر نماز را از ما بگیرند یا آن را کم‌رنگ و بی‌اهمیت کنند به‌راحتی به اهداف شوم خود می‌رسند ازاین‌رو در تلاش‌اند تا مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را از این ارزش و ریسمان نجات دور کنند. امام‌جمعه اقلید ماهواره را بلایی خانمان‌سوز که از جیب خودمان هزینه می‌شود و به ابزاری برای ترویج اهداف شوم دشمنان بین ملت تبدیل‌ شده است خواند و بر لزوم هوشیاری، بصیرت و بیداری برای مقابله با آن تأکید کرد. طالبی در پایان سخنان خود با تأکید بر کاربرد نماز خاطرنشان کرد: اثر اقامه نماز به‌صورت عملی در امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باید آشکار شود.

94/10/30 - 16:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن