تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814963274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واشنگتن: آمریکا با سیاست اروپا برای برچسب‌دار کردن کالاهای اسرائیلی مخالفتی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: واشنگتن:
آمریکا با سیاست اروپا برای برچسب‌دار کردن کالاهای اسرائیلی مخالفتی ندارد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، واشنگتن با تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب‌زدن به کالاهای تولیدشده در شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری مخالفتی ندارد.

خبرگزاری فارس: آمریکا با سیاست اروپا برای برچسب‌دار کردن کالاهای اسرائیلی مخالفتی ندارد



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جان کربی» اعلام کرد، آمریکا با تصمیم اتحادیه اروپا برای برچسب‌زدن به کالاهای تولیدشده در شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری مخالفتی ندارد. به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، جان کربی روز گذشته (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری گفت: «ما طرح برچسب‌زدن به کالاهای تولیدشده در شهرک‌ها را تحریم اسرائیل تلقی نمی‌کنیم». «دان شاپیرو» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی دوشنبه در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه موسسه مطالعات امنیت ملی در تل‌آویو با انتقاد از سیاست‌ شهرک‌سازی اسرائیل در کرانه باختری گفته بود، به نظر می‌رسد کابینه رژیم صهیونیستی دو نوع استاندارد برای اجرای قانون در کرانه باختری دارد؛ یکی برای فلسطینی‌ها و دیگری برای اسرائیلی‌ها. وقتی خبرنگاران درباره سخنان شاپیرو از جان کربی سئوال کردند، او به دفاع از اظهارات سفیر آمریکا پرداخت و گفت، دان شاپیرو صرفا بر سیاست‌های بلندمدت آمریکا در قبال شهرک‌سازی‌های اسرائیل تاکید کرده است.  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت: «موضع بلندمدت ما درباره شهرک‌سازی شفاف است. ما فعالیت شهرک‌سازی اسرائیل را غیرقانونی و برای صلح غیرسازنده می‌دانیم و عمیقا نگران سیاست کنونی اسرائیل در شهرک‌ها هستیم». جان کربی گفت، آمریکا هرگز از شهرک‌سازی اسرائیل حمایت نکرده زیرا دولت آمریکا فعالیت شهرک‌سازی اسرائیل در خارج از مرزهای 1967 را عامل آسیب رسیدن به راه‌حل ایجاد دو دولت تلقی می‌کند.

94/10/30 - 15:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن