تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکستان یک موشک بالدار را با موفقیت آزمایش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پاکستان یک موشک بالدار را با موفقیت آزمایش کرد


پاکستان یک موشک میان برد را که از توانایی حمل کلاهک های جنگی کلاسیک و هسته ای برخوردار است با موفقیت آزمایش کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پاکستان یک موشک بالدار بومی شده با برد ۳۵۰ کیلومتر را آزمایش کرد. این موشک از قابلیت حمل کلاهک های جنگی کلاسیک و هسته ای برخوردار است و می تواند از دید سامانه های مراقبتی و رادارها پنهان بماند.

بنابر بیانیه صادره از دفتر روابط عمومی ارتش پاکستان، این آزمایش بر روی موشک «رعد» که نسل هشتم سامانه موشکی «حتف» توسعه یافته در داخل پاکستان است، آزمایش شد. این موشک ۳۵۰ کیلومتر برد دارد و می توان آن را از زمین و هوا برای اصابت به اهداف زمینی و دریایی شلیک کرد.
دفتر روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: این موشک به فناوری Stealth (شبح) مجهز است که قابلیت پنهان ماندن از دید رادارها و نفوذ به سامانه های دفاعی را به آن می دهد. این فناوری یک فناوری نادر است که کشورهای اندکی آن را در اختیار دارند.

بر این اساس این موشک، برای حمل مقادیر بزرگ کلاهک های جنگی و هدف قرار دادن اهداف مهم نسبی همچون کشتی ها و مواضع دشمن و نیز پل ها و سدها طراحی شده است.

بنا بر اعلام ارتش پاکستان این آزمایش موفقیت آمیز بوده و موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرده است. گفتنی است پاکستان ماه گذشته نیز موشک بالستیک شاهین-A۱ را با بردی در حدود ۹۰۰ کیلومتر آزمایش کرد.


چهار شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن