تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819271295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمخانی: مقابله با تهدیدات تروریستی نیازمند راهبردهای نوین است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: شمخانی: مقابله با تهدیدات تروریستی نیازمند راهبردهای نوین است


دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان به حضور اشرار و گروههای مسلح در مرزهای میان دو کشور اشاره کرد و گفت: این ناامنی ها کاملا هدایت شده و مبتنی بر برنامه های سرویس های اطلاعاتی برخی کشورها است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، علی شمخانی در دیدار راحیل شریف رییس ستاد مشترک پاکستان با بیان این مطلب افزود: این ناامنی های هدایت شده به منظور ممانعت از توسعه اقتصادی و روابط تجاری – فرهنگی میان دو کشور ایجاد می شود.

شمخانی در این دیدار با اشاره به روابط گسترده و سازنده دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کرد: تهدیدات ناشی از گسترش حضور گروه های تروریستی در منطقه نیازمند افزایش همکاری ها و پیگیری راهبردهای نوین مبتنی بر بهره گیری از ظرفیت تمام کشورهای منطقه است.

وی با تقدیر از نقش مثبت و موضع مناسب پاکستان در عدم ورود به جنگ با مردم یمن خاطر نشان کرد: افزایش تنش و درگیری و اتلاف سرمایه های کشورهای اسلامی تنها به سود دشمنان اسلام و موجب قدرت یافتن گروه های تروریستی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تفکری که موجب می شود مسلمانان به نام اسلام یکدیگر را تکفیر کرده و از بین ببرند را خطرناک تر از اصل نیروهای تکفیری دانست و تصریح کرد: این تفکر داعش ساز، خطری برای تمام مسلمانان اعم از شیعیان و اهل سنت است.

شمخانی با تاکید بر بی حاصل بودن ائتلاف هایی که اهداف آن علیه کشورها و ملت های مسلمان است آن را بی حاصل و غیرقابل دوام عنوان کرد و افزود: ایجاد الگوی همگرایی منطقه ای با مشارکت و تفاهم همه کشورها تنها راهبرد تاثیر گذار در ایجاد امنیت وثبات پایدار است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان کرد:قدرت و توان نظامی ایران و پاکستان تاکنون عاملی بازدارنده در برابر بسیاری از شیطنت ها و توطئه های خارجی بوده و این توان همچنان در خدمت دفاع از منافع جهان اسلامی و حفظ وحدت و ثبات در منطقه باقی خواهد ماند.

شمخانی همچنین فرصت پیش رو پس از برجام را زمینه مناسبی برای تکمیل طرح های اقتصادی و عمرانی مشترک دانست و افزود: با امنیت و ایجاد ثبات در مرزهای مشترک شاهد ریشه کن شدن فقر، قاچاق کالا و سوخت و شکوفایی اقتصادی منطقه و بهره مندی مردم و از میان رفتن زمینه های جذب اشرار وگروههای تروریستی خواهیم بود.

راحیل شریف رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان نیز در این دیدار با عمیق و گسترده خواندن روابط ایران و پاکستان خاطر نشان کرد: با تهدیدات تروریستی و امنیتی در منطقه و به ویژه مرزهای مشترک دو کشور با تمام قدرت مقابله می کنیم.

راحیل شریف با ارائه گزارشی از اقدامات گسترده ارتش پاکستان در مقابله با گروههای تروریستی در منطقه وزیرستان افزود: همکاری مشترک ایران و پاکستان در زمینه های اطلاعاتی، امنیتی ومرزی می تواند نقش تعیین کننده ای در ناامن سازی منطقه برای گروههای تروریستی داشته باشد.
رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان افزایش سطح تعاملات و همکاری های دوجانبه برای استقرار امنیت در منطقه را ضروری دانست و افزود: امنیت ایران و پاکستان را کاملا به هم پیوسته و مشترک می دانیم و با قاطعیت در برابر هرگونه عامل تهدید کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران خواهیم ایستاد.
 


سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن