تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813273400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامپائولی: گواردیولا مربی شجاعی است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سامپائولی: گواردیولا مربی شجاعی است
سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی اعلام کرد دوست دارد هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را به دست بگیرد.
 
 
خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه ال پایس، خورخه سامپائولی چندی پیش موفق شد با تیم ملی فوتبال شیلی در کوپا آمه‌ریکا به عنوان قهرمانی رسید. او در گفت و گویی با روزنامه ال پایس، درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.
 
سامپائولی که آرژانتینی است، در سال جاری جزو سه نامزد نهایی کسب عنوان بهترین سرمربی بود اما این جایزه به لوییس انریکه رسید. او درباره مثلث خط حمله بارسلونا گفت: صداقت و دوستی بین مثلث هجومی بارسلونا، بدترین کابوس برای حریفان است. لیونل مسی به تنهایی برای نابود کردن هر تیمی کافی است. حال در نظر بگیرد او نیمار و لوییس سوارس را هم در کنارش داشته باشد. خط حمله بارسلونا توصیف ناشدنی است و نمی توان هیچ قیمتی را برای آن تعیین کرد.
 
اما سامپائولی درباره خط حمله رئال مادرید یا همان مثلث معروف BBC گفت: خط حمله رئال مادرید هماهنگی لازم را ندارد. کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما، هر کدام بیشتر برای خودشان بازی می‌کنند و به دنبال اثبات توانایی های فردی‌شان هستند. این باعث می شود آنها نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. رونالدو خودش حمله را شروع می کند و خودش هم آن را به پایان می رساند. بیل هم درست چنین کاری را انجام می دهد. اما بنزما فرصت های کمتری به دست می آورد چون بیشتر توپ ها به رونالدو و بیل می رسد. به صراحت می گویم خط حمله رئال مادرید توان خط حمله بارسلونا را ندارد و نمی تواند مانند آنها خطرناک ظاهر شود.
 
او در ادامه سخنانش به ستایش پپ گواردیولا پرداخت و گفت: گواردیولا یک مربی شجاع است. او هر جایی که برود، تفکرات خاصش را عملی می کند؛ حتی در آلمان هم که سبک بازی بسیار متفاوتی با اسپانیا دارد، چنین کاری را انجام داد. گواردیولا از چیزی نمی ترسد و بسیار شجاع است. آدم های شجاع بسیار کمی در فوتبال وجود دارند اما گواردیولا بدون شک یکی از آنهاست. از نظر من او یک الگو در زندگی است و این نه به خاطر تفکرات فوتبالی اوست بلکه تنها به خاطر شجاعت مثال زدنی‌اش است.
 
سامپائولی با فدارسیون فوتبال شیلی به مشکل خورده است و به احتمال زیاد از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. او ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند هدایت تیم ملی آرژانتین را بر عهده گیرد. او در این زمینه هم گفت: درست است شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا موفق شد آرژانتین را شکست دهد ولی من احساس خائن بودن نمی کنم. به خوبی می دانم بسیاری در آرژانتین از شکست برابر شیلی ناراحت شدند و این را هم به خوبی می دانم که مردم شیلی، از این قهرمانی غرق در شادی بودند. لحظاتی متفاوت را با هر دو تجربه کردم. دوست دارم بگویم مربیگری در تیم ملی کشورم را دوست دارم و امیدوارم یک روز به آن برسم.
 
سامپائولی در پایان سخنانش درباره مسی و مشکل او با تیم ملی آرژانتین سخن به میان آورد و گفت: مشکل مسی در آرژانتین این است که شرایط را برای درخشش او فراهم نمی کنند. به عبارت دیگر، او در تیم ملی کشورش احساس راحتی نمی کند. او در بارسلونا احساس آرامش دارد و به همین خاطر است که بهترین بازی ها را برای این تیم به نمایش می گذارد. اگر لیونل مسی از نظر روحی آماده باشد، برای آرژانتین هم بهترین بازی ها را به نمایش می گذارد.  
 
 






تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن