تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816266546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه شهرداری تهران به شورا ارائه شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بودجه شهرداری تهران به شورا ارائه شد
روز نو : قالیباف در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران یازدهمین بودجه شهرداری را به شورا ارائه کرد.
محمدباقر قالیباف در صحن علنی روز سه‌شنبه شورای شهر تهران با بیان اینکه در وقت قانونی و در انتهای دی‌ماه بودجه سال ۹۵ شهرداری را تقدیم شورای شهر تهران می‌کنم، گفت: امیدوارم با بهبود شرایط اقتصادی در سال ۹۵ بتوانیم اصلاحیه بودجه را در ماه‌های پایانی به شورا تقدیم کنیم.
وی با بیان اینکه بودجه سال ۹۵ شهرداری با توجه به شرایط سختی که کشور در حوزه اقتصادی دارد تدوین شده است، گفت: با توجه به رکودی که در حوزه ساخت و ساز در کشور وجود دارد، ما نسبت به سال ۹۲ حدود ۸۰ درصد کاهش درآمد از محل ساخت و ساز داشته‌ایم، اما امیدواریم با به سرانجام رسیدن برجام و تحریم‌ها، اصلاحیه بودجه سال ۹۵ را در ماه‌های پایانی به شورا تقدیم کنیم، زیرا این بودجه با نگاهی انقباضی تدوین شده است.
قالیباف پیش از ارائه لایحه بودجه به گزارش عملکرد ۲۰ ماهه خود پرداخت و گفت: در دوران همکاری با شورای چهارم خطوط مترو به ۱۷۳ کیلومتر رسیده، ۱۲۲ واگن به واگن‌ها افزوده شده، همچنین ۳ هزار و ۶۰۰ تاکسی نوسازی و ۲۲۰ اتوبوس دوکابین نیز خریداری شده است.
شهردار تهران با اشاره به کمک‌های دولت در حوزه حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: سال گذشته دولت تنها ۲۰۰ میلیارد تومان به مترو کمک کرد که با توجه به هزینه ساخت ۲۴۰ میلیاردی برای احداث یک کیلومتر مترو، کمک دولت کمتر از ساخت یک کیلومتر برای تهران بوده است.
قالیباف در بخش دیگری از سخنانش، افزایش تفکیک زباله از مبدا به ۱۴.۵ درصد و افزایش ایستگاه‌های مدیریت بحران به ۱۱۰ پایگاه و تهیه ۹۰ درصد طرح‌های موضوعی و موضعی طرح جامع را از دیگر دستاوردهای ۲۰ ماهه خود عنوان کرد و گفت: در بهار ۹۵ تمامی پروژه‌های تپه‌های عباس‌آباد تکمیل و شهر آفتاب نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی همچنین از ارائه گزارش عملکرد ۹ ماهه شهرداری همزمان با ارائه لایحه بودجه ۹۵ شهرداری خبر داد و گفت: به دلیل رویکرد اقتصاد مقاومتی و تاکید بر صرفه‌جویی در سال جاری، ما خرید اقلام مصرفی را تنها منوط به خرید از شهروند کرده که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در این بخش صرفه‌جویی شد. همچنین در بخش سمینارها و کنفرانس‌ها ۴ میلیارد نسبت به سال گذشته کاهش هزینه‌ها را داشته‌ایم.به گفته قالیباف در سال ۹۴، ۱۷۱ پروژه نیمه‌تمام، نهایی و آماده بهره‌برداری خواهند شد.بودجه سال ۹۵، بیش از ۷۶ درصد از نظر ریالی منطبق با برنامه پنجساله دوم است
شهردار تهران با تاکید بر تطبیق بودجه سال ۹۵ در برنامه پنجساله دوم شهرداری تهران گفت: بودجه سال ۹۵، ۸۶ درصد از نظر تعداد ردیف و بیش از ۷۶ درصد از نظر ریالی منطبق با برنامه پنجساله دوم است.
وی، راهبردهای بودجه سال ۹۵ را توجه به اقتصاد مقاومتی و تعادل بین منبع و مصرف و تاکید بر افزایش درآمدهای پایدار دانست و گفت: ۵ اولویت را در بودجه ۹۵ مورد توجه قرار دادیم. نخست حقوق و مزایای پرسنل، نگهداشت شهر، بازپرداخت دیون به افراد حقیقی و حقوقی، سررسید وام‌ها و فاینانس‌ها، توجه به حمل و نقل عمومی و اتمام پروژه‌های ناتمام که در بودجه سال جاری هیچ پروژه جدیدی را پیشنهاد نداده‌ایم.


شهردار تهران با بیان اینکه بودجه سال ۹۵ شهرداری ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است، گفت: ۶۰ درصد این بودجه نقد و ۴۰ درصد غیرنقد است و نسبت به سال گذشته ۸.۳ درصد رشد داشته است.
قالیباف با بیان اینکه افزایش ۱۲ درصدی حقوق کارمندان و هزینه نگهداشت شهر دو موضوعی بوده که در بودجه افزایش داشته است، تصریح کرد: ۳۰ درصد بودجه سال ۹۵ بودجه هزینه‌ای و ۷۰ درصد سرمایه‌ای و توسعه‌ای است.
وی برای دومین بار در هنگام ارائه لایحه بودجه به شورا، بودجه شهرداری و دولت را در بخش هزینه‌ای مقایسه کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم بیش از ۳۰ درصد از بودجه صرف هزینه‌های شهر نشود.
قالیباف در خصوص منابع تامین درآمدهای شهرداری تصریح کرد: ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد از درآمدهای سال ۹۵ از منابع پایدار بوده که این رقم نسبت به ۱۱ سال گذشته ۲۳.۵ درصد رشد داشته است.
شهردار تهران با اشاره به لایحه ششم توسعه دولت گفت: ۳ اتفاق بد در این لایحه برای شهرداری‌های سراسر کشور در حال رخ دادن است که یکی از مهمترین موارد آن سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده است که قرار است به خزانه دولت برود و به طور استانی هزینه شود. همچنین دولتی شدن نظام اداری و اجرایی شهرداری‌ها و ندادن سهم شهرها از دیگر مواردی است که در لایحه ششم به ضرر شهرداری‌ها آمده است.
وی افزود: همراه لایحه بودجه سال ۹۵، عملکرد ۲۰ ماهه شهرداری، برش سوم برنامه، عملکرد 9 ماهه، لیست بازپرداخت دیون و وام‌ها، ۳۵ تبصره، ۸ پیوست و یک ماده واحده آمده است. این یازدهمین لایحه بودجه شهرداری تهران است که توسط قالیباف به شورای شهر تهران ارائه می‌شود.






تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن