تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادارات برای رفع مشکلات نباید به پول‌های مشکوک رجوع کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قم:
ادارات برای رفع مشکلات نباید به پول‌های مشکوک رجوع کنند

سید محمد سعیدی امام جمعه قم


شناسهٔ خبر: 3028932 - سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
استانها > قم

قم - امام جمعه قم با تأکید بر عدم رجوع به پول‌های مشکوک در ادارات برای رفع مشکلات، خطاب به مدیران شهرداری قم گفت: همواره نسبت به سرمایه‌ای که برای شهر جذب می‌کنید حساس باشید. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، حجت الاسلام سید محمد سعیدی در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری قم با تأکید بر اهمیت همدلی و همراهی دستگاه‌ها در امور خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: هر دستگاهی در شهر باید با اقتدار نسبت به خدمت به مردم اقدام کند، اما متأسفانه یکی از معضلات مهم در برخی شهر‌ها دخالت‌های بی‌دلیل و بی‌توجیه در کار یکدیگر در حدود و شرح وظایف است. وی به‌ ضرورت حساسیت دستگاه‌های مختلف نسبت به مشکلات و مسائل مجموعه‌های دیگر اشاره و ابراز کرد: هر دستگاه نباید به دنبال رفع مشکلات شخصی خود باشد و باید دقت کنیم با رفع مشکل خود مشکلی برای دیگران ایجاد نکنیم. امام‌جمعه قم تصریح کرد: هر دستگاهی باید آنچه در حوزه وظایفش است محکم بر عهده گرفته و انجام دهد و همچنین تلخ و شیرین کار را به جان بخرد. وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه جذب اقلام و سرمایه‌ها در حوزه‌های شرعی، فقهی و مصرفی بررسی شود، گفت: سرمایه‌هایی که برای موارد مختلف جذب می‌شود باید مشخص باشد که به نفع شهر است یا خیر. حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: ما نمی‌توانیم همانند برخی کشور‌ها که منبع و مقصد پول و سرمایه می‌باشد عمل کنیم. مراجع تقلید باید در مورد سرمایه‌هایی که جذب می‌شود نظر بدهند وی بر اهمیت بررسی وضعیت سرمایه‌هایی که قرار است برای شهر جذب شود تأکید کرد و افزود: باید حتماً مراجع تقلید در مورد سرمایه‌هایی که جذب می‌شود نظر بدهند، تا مشخص شود که گرفتن پولی که بازدهی برای مجموعه ندارد اشکال شرعی دارد یا خیر.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) لزوم عدم رجوع به پول‌های مشکوک در ادارات برای رفع مشکلات را مورد تأکید قرارداد و گفت: همواره نسبت به سرمایه‌ای که برای شهر جذب می‌کنید حساس باشید. وی با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری افراد متخصص در جایگاه‌های مختلف گفت: هر کار و دستگاهی متخصص خود را می‌خواهد و باید در نظر داشت که تدین شرط لازم برای به‌کارگیری افراد است اما تخصص هم باید موردتوجه باشد. حجت الاسلام سعیدی ضرورت توجه به اقدامات اساسی در شهر را یادآور شد و افزود: سعی کنید از کارهای عوام‌پسند صرف جلوگیری کنید و به فکر رفع مشکلات و معضلات بنیادین و اساسی شهر باشید. رابطه شهرداری و حوزه‌های علمیه تقویت شود وی با بیان اینکه زیباسازی شهر قم مهم است اما کارهای اساسی فراموش نشود، خطاب به سقائیان‌نژاد و مدیران شهرداری گفت: مردم از شما و همکارانتان راضی هستند و از نعمت‌های خدا این است که مردم سبک کاری شما را بپسندند چرا که شخصی هستید که کارهای اساسی و زیربنائی برایتان مهم است.  امام‌جمعه قم بر اهمیت تقویت رابطه شهرداری و حوزه‌های علمیه تأکید کرد و افزود: سعی کنید رابطی بین شهرداری و شخصیت‌های حوزوی و مراجع تقلید داشته باشید تا نظرات بزرگان را به شما منتقل کند.  وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قم حرم اهل‌بیت(س) است و خدمت به این شهر نه ‌تنها در کل کشور بلکه در جهان بازتاب دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن