تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان به بهره‌برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)
درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان به بهره‌برداری رسید
درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم در روز ولادت امام حسن عسکری (ع) با حضور نماینده ولی‌فقیه در کاشان افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امام جمعه کاشان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم اظهار کرد: خداوند خدمت به خلق خدا را دوست دارد و برای آن اجر بزرگی در نظر گرفته است.
وی با بیان اینکه گره‌گشایی از خلق خدا در آیین و سنت ما همواره وجود داشته است، افزود: خداوند محسنین و نیکوکاران را دوست دارد و امیدواریم در آینده نزدیک با کمک خیرین شاهد افتتاح درمانگاه بزرگی در این منطقه از شهر باشیم.
مؤسسه و درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان نخستین مرکز خیریه و ارائه دهنده وسایل پرستاری برای بیماران صعب‌العلاج نیازمند در شهرستان کاشان است که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و همه درآمدهای آن صرف کمک به بیماران نیازمند می‌شود.
درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان در فضایی به مساحت 400 متر مربع در 180 متر مربع زیربنا در خیابان آیت‌الله یثربی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و هر روز آماده ارائه خدمات پزشکی و درمانی و پرستاری مانند تزریقات، پانسمان و بخیه است.
درمانگاه دارالشفاء چهار‌ده معصوم کاشان توسط خانواده خیرین والامقام حاج محمد گدازچیان و سیدحسن سجادی برای کمک به بیماران نیازمند بازسازی و اهدا شده است.


94/10/29 - 13:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن