تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814786307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستیار سابق کی‌روش در یک قدمی هدایت پورتو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
دستیار سابق کی‌روش در یک قدمی هدایت پورتو
پیسیرو دستیار سابق سرمربی تیم‌‌ملی کشورمان پس از فسخ قراردادش با تیم الاهلی مصر وارد مذاکرات جدی با باشگاه پورتو شده است.

خبرگزاری فارس: دستیار سابق کی‌روش در یک قدمی هدایت پورتو



به گزارش خبرگزاری فارس، ژوزه پیسیرو، پرتغالی سرمربی الاهلی مصر که قبلا دستیار کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان در رئال‌مادرید بود، امروز استعفا خود را به این باشگاه مصری ارائه داد. دلیل استعفا پیسیرو این است که او در زمان کوتاهی که هدایت این تیم پرافتخار آفریقایی را به دست گرفته است نتایج خوبی را نگرفته است و از سوی هواداران تحت فشار بوده است. رئیس باشگاه الاهلی مصر از او خواست تا آخر فصل با تیم بماند اما پیسیرو قبول نکرد. با این وضع پیسیرو باید غرامت فسخ قرارداد خود را با این تیم مصری بدهد. در این راستا یکی از روزنامه‌های پرتغالی خبرداد که او در حال مذاکره با تیم پورتو است و به احتمال زیاد با این باشگاه پرتغالی به توافق خواهد رسید. ژوزه پیسیرو در سال 2003 - 2004 دستیار کی‌روش سرمربی کشورمان در رئال مادرید بود اما در رئال اوضاع خوب پیش نرفت در نتیجه کی‌روش برکنار شد بعد از آن پیسیرو  هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون را بر عهد گرفت. پیسیرو علاوه بر دستیاری کی‌روش در رئال مادرید هدایت تیم‌های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، الهلال عربستان، الوحده امارات و تیم ملی عربستان را در کارنامه خود دارد.


94/10/29 - 11:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن