تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815170488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم: آتلیه‌طهران قم نیم‌فصل موفقی را پشت سر گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم:
آتلیه‌طهران قم نیم‌فصل موفقی را پشت سر گذاشت
مدیر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم گفت: با توجه به کسب مقام سوم جدول رده‌بندی، نیم‌فصل موفقی را در راه صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشتیم.

خبرگزاری فارس: آتلیه‌طهران قم نیم‌فصل موفقی را پشت سر گذاشت



رسول قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم امسال نخستین حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و بالطبع هر چقدر که بازی‌ها جلو‌تر برود تیم ما عملکرد بهتری خواهد داشت. وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که بازی‌های نیم‌فصل برای تیم ما پیش‌ آورد، در کادر فنی تغییراتی داشتیم و بازیکنان آرام آرام به هماهنگی بیشتری دست یافتند و وضعیت تیم ما به ویژه در هفته پایانی نیم‌فصل با نمایش خوبی که مقابل شهرداری نکاء داشتیم بهتر شد. مدیر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم اضافه کرد: ما هنوز نیمی از راه رقابت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و هنوز راهی طولانی تا پایان بازی‌های این دوره پیش‌رو دارد، به همین خاطر از کادر فنی خواسته‌ایم با توجه به شرایط موجود نیازهای خود را به باشگاه اعلام کند تا در حد توان برای رفع آن‌ها اقدام کنیم. وی خاطرنشان کرد: تیم ما در هفت بازی انجام شده از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود سه پیروزی، دو تساوی و دو باخت متحمل شد و مجموعا از این تعداد بازی 11 امتیاز کسب کرد. قلی‌زاده ابراز کرد: با توجه به کسب این تعداد امتیاز اکنون در فاصله 6 امتیازی نسبت به صدرنشین بازی‌های گروه نخست یعنی تیم فوتسال ارژن فارس و هم امتیاز با تیم دوم جدول یعنی سن‌ایچ ساوه که تنها تفاضل گل بهتری نسبت به تیم ما دارد، آتلیه‌طهران قم در مکان سوم جدول ایستاده است. وی تاکید کرد: ما با توجه به اینکه در نیم‌فصل مجاز به نقل و انتقال بازیکن هستیم، با نظر کادر فنی نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز خود اقدام می‌کنیم تا در دور برگشت با عملکردی بهتر وارد ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور شویم. مدیر تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم ابراز کرد: به نظر من ما اگر کمی دقت بیشتری داشتیم امکان اینکه حتی در صدر جدول رده‌بندی این گروه نیز بایستیم وجود داشت، اما به هر حال در نخستین سال حضور در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه کسب می‌کنیم و یقینا در هفته‌های آتی عملکرد بهتری خواهیم داشت. وی عنوان کرد: هیچ چیزی از تیم‌های دیگر گروه خود برای صعود از این مرحله به جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نداریم، این موضوع را کادر فنی ما به خوبی می‌داند و به بازیکنان نیز گفته‌ایم که واقعا توانشان بیش از این‌ است و باید با انگیزه و تلاش بیشتر برای موفقیت کار کنند. گفتنی است: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را با کسب 11 امتیاز و رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه نخست مقدماتی به پایان رساند تا خود را آماده هفت بازی حساس دیگر در دور برگشت این مسابقات کند.

94/10/29 - 10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن