تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح های آبرسانی روستایی استان بوشهر تخصیص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: برای تکمیل و بهره برداری از ۳ طرح آبرسانی در روستاهای استان بوشهر ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که این طرح ها در دهه فجر افتتاح می شود.
روح الله طاهریان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهر با بیان اینکه 98 درصد روستاهای استان بوشهر تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند اظهار داشت: استان بوشهر دارای 619 روستای دارای سکنه است که در این روستاها 312 هزار 118 نفر ساکن هستند که 98.14 درصد آنها دارای شبکه آب هستند.
وی با اشاره به فرسودگی شبکه ها و خطوط انتقال آب روستاهای استان بوشهر گفت: با توجه به فرسودگی 30 درصد شبکه ها و خطوط انتقال آب در روستاهای استان بوشهر شاخص بهره مندی موثر از آب آشامیدنی شرب روستاها 63.6 درصد است.
مدیرآبفار استان بوشهر کل انشعابات مشترکان آب در روستاها را 81 هزار و 500 فقره دانست و افزود: 96 درصد مشترکان خانگی و مابقی صنعتی، تجاری، عمومی و اداری است.
طاهریان پور تعداد کل مخازن ذخیره آب روستایی استان بوشهر بیان کرد: 183 دستگاه مخزن ذخیره آب با حجم 51 هزار و 885 متر مکعب درروستاهای استان بوشهر مستقر است.
وی بااشاره به تولید سالانه 30 میلیون متر مکعب آب در روستاهای استان بوشهر بیان کرد: در 10 ماهه امسال 24 میلیون متر مکعب آب در شبکه آبرسانی روستایی استان بوشهر توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۵۰ میلیارد ریال به اجرای طرح های آبرسانی روستایی استان بوشهر تخصیص یافت






سه شنبه ، ۲۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن