تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دو مرحله/بودجه خوب اما ناکافی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فانی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛ کلاس های پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در دو مرحله/بودجه خوب اما ناکافی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل فرصت ناکافی تا مهر سال 95 به منظور آموزش نفرات نهایی پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله انجام می شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي ساعت 00:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی اصغر فانی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه کلاس های نفرات پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه زمانی شروع خواهد شد و آیا این کلاس ها دیر شروع نمی شود ؟ اظهار کرد: فکر می کنم تا حدود 10 روز دیگر کار گزینش نفراتی که اسامی آنها اعلام شده تمام شود و کلاس ها بزودی شروع شود.با توجه به اینکه قرار بود این نفرات یک دوره آموزشی یک ساله را بگذرانند و زمان کافی در این زمینه وجود ندارد تصمیم گرفته ایم که کلاس های آموزشی این نفرات در دو مرحله انجام شود.

وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده ، این نفرات تا شهریور ماه آموزش می بینند و بعد از آن وارد کار تدریس و معلمی می شوند و مرحله بعدی آموزش ها را همزمان با ندریس خود می بینند. یعنی هم معلم هستند و تدریس می کنند و هم دانشجو هستند و درس می خوانند تا آماده تر شوند. این آموزش ها به صورت ضمن خدمت به آنها داده می شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار پانا مبنی برارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی و اینکه آیا این بودجه حدود 28 هزار میلیارد تومانی که برای آموزش در نظر گرفته شده برای این وزارتخانه کفایت می کند؟ گفت: علی رغم تمام مشکلاتی که دولت تدبیر و امید داشت بودجه آموزش و پرورش برای سال آینده با رشد 26.1 درصدی روبه رو شده که این رشد بسیار خوب اما هنوز هم برای آموزش و پرورش کافی نیست.

وی ادامه داد:باید به فکر جذب منابع برای آموزش و پرورش از طریق راههای دیگر باشیم تا شرایط بهبود یابد.

فانی در مورد تحصیل بیش از 400 هزار دانش آموز در مدارس شبانه روزی و اینکه برخی از این مدارس شرایط مناسبی را ندارند، تشکیل کمپین خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش برای کمک به این مدارس، کمک های چندین ساله خیرین مدرسه ساز و اینکه آموزش و پرورش همیشه به کمک این خیرین نیازمند است نیز توضیحاتی اراده کرد.
ادامه دارد.....
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن