تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813161374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت یازدهم به مقوله هنر توجه ویژه ای دارد/ ۲ برابر شدن بودجه تئاتر در بودجه پیشنهادی دولت


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم به مقوله هنر توجه ویژه ای دارد، گفت: بودجه تئاتر در بودجه پیشنهادی دولت به مجلس ۲ برابر شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، مهدی شفیعی، مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب (28دی) در مراسم اختتامیه سی چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فارس با اشاره به اینکه دکتر مریدی، مدیر کل فرهنگ استان، دغدغه مند به دنبال برنامه های هنری است، گفت: فضای امیدوار کننده ای در هنر فارس روی داده است.
وی با اشاره به اینکه من از تهران به پایتخت فرهنگ کشور آمده ام، تصریح کرد: تئاتر کشور وامدار هنرمندان و تئاتر شیراز است و هنرمندان شیرازی ستون های تئاتر کشور هستند چرا که بسیاری از هنرمندانی که در تئاتر کشور می درخشند، شیرازی هستند.
شفیعی با تاکید بر اینکه ظرفیتی که از پیشکسوتان هنری فارس وجود دارد نشان از غنای هنری استان است، تصریح کرد: تئاتر امروز ما جایگاهی دارد که با گذشته خود متفاوت شده است و ما امروز با ظرفیت جوانان در حوزه تولید و مخاطب مواجه هستیم که ظرفیت ارزشمندی است.
مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در شیراز جریان مستمر و مداوم اجرای تئاتر قابل توجه است، تاکید کرد: ضعف و کمبود سخت افزارهای نمایش در فارس ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
دولت یازدهم به مقوله هنر توجه ویژه ای دارد/ ۲ برابر شدن بودجه تئاتر در بودجه پیشنهادی دولت






دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن