تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زایمان طبیعی بارایحه درمانی دربیمارستان آیت اله روحانی بابل انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ساری - ایرنا - برای نخستین بار زایمان طبیعی به روش رایحه درمانی روز دوشنبه در مرکز آموزشی درمانی آیت اله روحانی بابل انجام شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ایت اله روحانی بابل ، رئیس این گفت: رایحه درمانی یا آروماتراپی یکی از روش های غیردارویی کاهش درد زایمان می باشد، که با استفاده از اسانس های گیاهانی از قبیل اسطوخودوس ، شمعدانی ، مریم گلی ، رز و یا انواع روغن های تقطیر شده درختان ،گل ها ،علف ها و گیاهان شفابخش در جهت خوشایند سازی امر زایمان و تقویت سلامتی و تسریع بهبودی مادر می تواند بکار گرفته شود.
دکتر محمود صادقی بیان کرد : این اسانس ها علاوه بر اینکه می تواند بر حالات جسمانی مادر موثر باشد ، بر روی حالات روحی و روانی مادر باردار نیز نقش بسزایی دارد.
وی گفت : سریع ترین راه جذب اسانس ها استنشاق می باشد، بطوریکه می توان از این اسانس ها از طرق مختلف همانند کمپرس خیس برروی بدن، ماساژ اسپری ، استشمام روی نوارهای پارچه ای،بالش زیر سر،پاشویه ، وان حمام و بخوراستفاده کرد.
وی اظهارداشت : بیمارستان ایت الله روحانی(ره) بابل با هدف خوشایند سازی امر زایمان و تشویق مادران به زایمان طبیعی در استفاده از روش های کاهش درد غیر دارویی همانند ،رایحه درمانی، آوادرمانی ، ماساژ، گرماو سرما درمانی پیش قدم می باشد.
صادقی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
زایمان طبیعی بارایحه درمانی دربیمارستان آیت اله روحانی بابل انجام شد






دوشنبه ، ۲۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن