تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805263083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت بیش از 237 هزار دانش آموز استان در طرح آموزش عملی نماز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قاسمی با تشریح عملکرد آموزش و پرورش استان در حوزه نماز : شرکت بیش از 237 هزار دانش آموز استان در طرح آموزش عملی نماز معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از شرکت بیش از 237 هزار دانش آموز استان در طرح آموزش عملی نماز خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ دي ساعت 18:08

خبرگزاری پانا+

«قدرت اله قاسمی» در گفتگو با پانا در خصوص اقدمات صورت گرفته در حوزه نماز اظهار داشت: در سالتحصیلی 95-94 مشخصات تعداد 287 روحانی خواهر و 246 روحانی برادر در سایت کلید رضوان ثبت شده است که در مدارس سراسر استان جهت اقامه نماز حضور می یابند. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تعداد نمازخانه های مستقل، کلاسی و چند منظوره مدارس استان از 2042 باب در سال تحصیلی 94-93 به تعداد 2258 در سال تحصیلی 95-94 افزایش یافته است و تجهیز،بهسازی و زیبا سازی این نمازخانه ها از اولویت های اصلی می باشد. وی از برگزاری مسابقات نماز (اذان، احکام، انشاء نماز) در مدارس سراسر استان خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از 170 هزار دانش آموز در این مسابقات شرکت کرده بودند. قاسمی با بیان اینکه طرح آموزش عملی نماز در کلیه مدارس ابتدایی استان و با حضور بیش از 237هزار دانش آموز اجرا شده است؛ تصریح کرد: دراین طرح آموزگاران مدارس طبق برنامه ای مدون به آموزش اذکار وافعال نماز به دانش آموزان کلاس خود می پردازند بطوریکه دانش آموزان در پایه سوم ابتدایی می توانند یک نماز سه یا چهار رکعتی را بدون اشکال اقامه نمایند. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از طرحهای ابتکاری انجام شده در برخی از مناطق استان طرح اخوّت بود که در این طرح 82 هزار نفر از دانش آموزان با هم عقد اخوّت خواندند. وی گفت: سال گذشته دانش آموزان 407 مدرسه استان از اماکن و بقاع متبرکه بازدید کردند و برنامه های جشن و پذیرایی در 1819 مدرسه استان برگزار شد. قاسمی با اشاره به برگزاری مراسم اهداء شال سبز و تجلیل از سادات در مدارس گفت: این طرح در بیش از هزار مدرسه استان و با حضور 5192 نفر از دانش آموزان سادات برگزار شد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: سی دی آموزش نماز و احکام (پرواز بسوی نور) به تعداد 5هزار حلقه و پوستر آموزش عملی نماز به تعداد 1350 عدد در مدارس استان توزیع شده است. وی از برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران سوم ابتدایی و پسران دوره اول متوسطه (پایه هشتم) با حضور52 هزار و 793 دانش آموز خبر داد. قاسمی اذعان داشت: جلسات ستاد اقامه نماز در اداره کل ومناطق آموزش وپرورش استان بطور میانگین هر دو ماه یک جلسه بمنظور بررسی ورفع موانع اقامه نماز وراه های تقویت وتعمیق فرهنگ نماز در مدارس ومراکز آموزشی برگزار می گردد. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری نشست های دینی دانش آموزی با موضوع نماز برای بیش از 154هزار دانش آموز خبر داد. وی با اشاره به شرکت بیش از 9هزار دانش آموز دختر استان در طرح پله های آسمانی، افزود: این طرح طبق تفاهم نامه بین ستاد اقامه نماز و اداره کل آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی دخترانه و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اجرا می گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن