تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815048336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد تند سامره از مدیرعامل راه آهن


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انتقاد تند سامره از مدیرعامل راه آهن




سرمربی تیم امید استقلال انتقادات تندی را علیه مدیرعامل راه آهن مطرح کرد.





خبرگزاری ایسنا: علی سامره سرمربی امیدهای استقلال بعد از شکست تیمش برابر تیم بزرگسالان استقلال گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم درباره درگذشت مرحوم احدی صحبت کنم. ایشان فرد بزرگی بود که از بین ما رفت. همه ما یک روز می‌رویم و مهم نام نیک است.

او در ادامه درباره بازی گفت: ما طبق دستور آقای مظلومی وظیفه داشتیم تا در این دیدار به میدان برویم تا هم انگیزه تیم‌مان بالا برود و هم یک بازی تمرینی برای تیم بزرگسالان صورت گرفته باشد. ما به دنبال نتیجه نیستیم و به دنبال نزدیک کردن بازیکنان‌مان به شخصیت تیم بزرگسالان هستیم. هدف ما در این بازی خودباوری بازیکنان بود.

سرمربی تیم امید استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تیمش روزهای خوبی را در لیگ امید پشت سر نمی‌گذارد، گفت: بله ما متاسفانه روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاریم و این مسئله دلایل متفاوتی دارد. متاسفانه آقای صادق‌پور کم‌لطفی‌هایی به ما کرد. ایشان با 6 بازیکن ما برای راه آهن صحبت کرد و این جوانان ما را هوایی کرد. آن‌ها تمرکز بازی برای تیم را ندارند و دل به کار نمی‌دهند. ما در روزهای آینده درباره این مسئله بیشتر صحبت می‌کنیم و مطالبی را عنوان می‌کنیم. متاسفانه این آشی است که مدیر آکادمی سابق استقلال پخته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسامی بازیکنان مورد نظر را می‌گوید، گفت: شما مطمئن باشید این بازیکنان به موقع شهادت می‌دهند. این اتفاقات می‌گذرد و مهم نیست که ما در لیگ امید چندم شویم ولی ما با تمام کمبودها کار کرده‌ایم. این درست نیست که 6 بازیکن ما را هوایی کنند. کدام مدیرعامل لیگ برتری این کار را می‌کند. در اصل 7 بازیکن بوده که یکی را با خود برده است. وقتی بازیکنی را هوایی می‌کنید معلوم است که او نمی‌رود چون الان قرارداد داخلی ‌اش را بسته و از جایش در راه آهن مطمئن شده است.

سامره در پاسخ به سوالی درباره میلاد شعبانلو بیان کرد: میلاد از کسانی بود که در 90 درصد بازی‌های ما خوب بود. او بازیکنی است که اگر قدرش را بدانند و یکی دو بازی به میدان برود از ستاره‌های لیگ ایران می‌شود.

سامره در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مشکلات استقلال در جذب بازیکنان و اینکه آیا امیدهای استقلال بازیکنی مناسبی برای تیم بزرگسالان ندارند، گفت: مشکلات استقلال به بحث مالی برمی‌گردد ولی همین که آقای مظلومی با تیم امید چند بار بازی می‌کند نشان از توجه او به تیم امید دارد. به هر حال باشگاه باید به لحاظ مالی هم تغذیه شود. الان استقلال با مشکلات زیادی روبه‌روست و من می‌دانم برخی از بازیکنان این تیم پول ندارند ولی این تیم در صدر جدول است. الان باید به مشکلاتش رسیدگی شود نه اینکه به رده چهارم و پنجم برود آن وقت بخواهند کمی پول به تیم تزریق کنند. تمهیدات لازم باید الان صورت بگیرد تا شرایط این تیم بهتر شود.







تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن