تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813942155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلودگی هوا در شرایط پساتحریم کاهش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آلودگی هوا در شرایط پساتحریم کاهش می یابد
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر ضرورت کاهش آلودگی هوا در دوره پسا تحریم، گفت: سازمان محیط زیست در دوره پسا تحریم با صنایع آلاینده برخورد کند.
کد خبر: ۵۶۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ - 18 January 2016


علی ایرانپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه در خصوص شرایط آلایندگی های زیست محیطی در دوره پساتحریم، گفت: در سال های اخیر نه تنها اقدامات موثری در رفع آلایندگی صنایع و کاهش آلودگی هوای کلان شهرها انجام نگرفته، بلکه به نوعی شرایط صنایع آلاینده نامناسب تر شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوا به دلیل شرایط جوی و عدم عزم جدی در نصب دستگاه ها و فیلترهای کنترل آلایندگی هوا به وجود آمده است، اما تحریم ها نیز در افزایش آلودگی هوا به دلیل عدم به روز رسانی تجهیزات صنایع، به ویژه صنایعی که در حواشی شهرها قرار گرفته موثربوده است.

وی افزود: البته کمبود اعتبارات داخلی نیز در شرایطی که کشور در دوره تحریم قرار داشت ، موجب شد تا توجهی به استفاده از فیلترهای کنترل و کاهش  آلایندگی هوا نشود، اما امیدواریم که  در شرایط پسا تحریم صنایع تجهیزات لازم درجهت جلوگیری از آلودگی هوا را کسب کنند.

ایرانپور یادآور شد: با توجه به اینکه در شرایط پساتحریم قرارداریم، سازمان حفاظت محیط زیست باید دوره زمانی مشخصی را برای مقابله با صنایع آلاینده مشخص کند، تا شاهد ارتقاء کیفیت هوای کلانشهرها و کنترل مسائل زیست محیطی بود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به طور حتم در شرایط رفع تحریم با توجه به الزامات مدیریتی محیط زیست  کاهش آلودگی هوای کلان شهرها به وجود می آید.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن