تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815084219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع معایب اجتماعی ضرورت «شهر انسان محور»است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رفع معایب اجتماعی ضرورت «شهر انسان محور»است استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل اظهار کرد: شهرداری در تعاملی مثبت با دادستان و دادگستری استان تلاش می کند تا حد امکان آسیب‌ها و مشکلات را در سطح شهر اردبیل به حداقل برساند.

دکتر حمید لطف­ اللهیان در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر، حضور دادستان در این نشست و در مجموع در مناطق مختلف شهر را در راستای حل مشکلات، اسباب آرامش و آسایش دانست و تأکید کرد: در برطرف کردن برخی از مشکلات و معایب اجتماعی رویکرد واقعی یک رویکرد منطقی همراه با درست اندیشیدن و درست فکر کردن است. وی افزود: ما در تعریف "شهر انسان محور" تلاشمان بر این است با رفع معایب اجتماعی، آسیب‌ها در این حوزه را به حداقل برسانیم تا بتوانیم با رویکرد پیشگیری از جنس برنامه ریزی، اهدافمان را به خوبی تحقق بخشیده و عینیت بدهیم. شهردار اردبیل یادآوری کرد: به جای آنکه پس از وقوع تخلفات آسیب‌شناسی‌ها و پیشگیری‌ها به انجام برسد در شهر انسان‌محور اصل بر هویت انسان‌ها و توجه به جایگاه آنها است تا بتوانیم یک ظرفیت و توان بالایی را در پیشبرد اهداف، حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به انجام برسانیم. لطف‌اللهیان بیان کرد: ما با تشکیل جلسات مختلف با نهاد دادگستری سعی‌مان بر برنامه‌ریزی درست و تعریف دقیق از شهر با حفظ و مراعات اصالت هویتی حقیقی است تا قبل از اینکه برخوردی انجام شود حق و حقوق شهروندان به صورت کامل رعایت شده و زمینه بهره‌گیری از فضاها و ارتباطات بیش از گذشته فراهم آید. این مسوول خاطرنشان کرد: ما با همکاری دستگاه قضا سعی‌مان بر این است تا در کنار عمل به قانون و برخورد با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و تخلفات رخ داده تلاش کنیم تا زمینه همراهی خود مردم را در به حداقل رساندن این آسیب‌ها شاهد و ناظر باشیم تا یک حرکت مثبت و سازنده در کاهش دغدغه‌‌ها و آسیب‌ها شکل بگیرد.  

کلید واژه ها: استان اردبیل -




دوشنبه 28 دی 1394 - 06:42:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن