تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815707596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده: نیازی به بازیکن جدید نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افشارزاده: نیازی به بازیکن جدید نداریم
مدیرعامل استقلالی‌ها می‌گوید ما جلسه‌ای با آقای دکتر سجادی و یک جلسه ویژه با آقای دکتر گودرزی داشتیم و ایشان به ما این امیدواری را دادند که هر چه زودتر این مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها در رابطه با اوضاع این تیم به صحبت پرداخت:
مشکلی از سوی باشگاه نبوده است وضعیت باشگاه استقلال استثنایی است ما باید نسبت  به این مسائل دقت کنیم، از نظر من این مشکلات در تیم پیش‌پاافتاده است. بازیکنان قرارداد امضا کرده‌‌اند و باشگاه باید به تعهداتش عمل کند ولی مشکل مالی از سمت باشگاه نبوده است.
اسپانسر به تعهداتش عمل نکرد  درواقع در این مورد اسپانسر به تعهداتش عمل‌نکرده است. وقتی قراردادی امضا می‌شود باید هر دو طرف چه بازیکن و چه باشگاه تعهداتشان را انجام بدهند. درواقع اسپانسر آن‌طور که بایدوشاید حمایت نشده و ما در تلاش هستیم تا این مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.
قول می‌دهیم مشکلات را در حداقل زمان برطرف کنیم ما جلسه‌ای با آقای دکتر سجادی و یک جلسه ویژه با آقای دکتر گودرزی داشتیم و ایشان به ما این امیدواری را دادند که هر چه زودتر این مشکلات حل خواهد شد. امروز هم بنده به همین دلیل بر سر تمرین آمده‌ام که به بازیکنان بگویم که مشکلات  به‌زودی حل خواهد شد. ما قول می‌دهیم که مشکلات را در حداقل زمان برای بازیکنان حل کنیم تا تمرینات مطلوبشان را ادامه خواهند داد.
در هزینه‌های باشگاه فقط یک نفر را می‌شناسیم ابتدا آقای سبک‌دست هزینه‌های باشگاه را تقبل می‌کردند تا بخشی از هزینه‌های باشگاه را حل‌وفصل کنند. ما درواقع فقط یک نفر را می‌شناسیم و آن‌هم آقای سبک‌دست است. اگر پولی به‌حساب باشگاه ریخته می‌شود ابتدا باید برود به‌حساب خزانه، از خزانه باید به بازیکنان داده شود. در وزات ورزش بازرس دیوان کل کشور حضور دارد که کاملاً روی محاسباتی که در ارگان‌های دولتی انجام می‌شود نظارت دارند.
کارهای نقل و انتقالات را من انجام می‌دهم هنوز بنده دارم نقل و انتقالات را انجام می‌دهم و اسامی که به من داده شد، اسامی سنگین بود. به ما گفته‌شده در صورت معاوضه آرش برهانی یا مهدی رحمتی را بدهید.
تیم ما نیاز به بازیکن جدید ندارد به نظر من تیم ما نیاز به بازیکن جدید ندارد، بچه‌های ما استثنایی هستند و عالی هم‌بازی می‌کنند و باید به این بازیکنان احترام بگذاریم. آن‌ها جواهر هستند ما با همین بازیکنان در حال حاضر نایب‌قهرمان لیگ برتر هستیم و به فینال جام حذفی رفته‌ایم.
نوید کیا علاقه‌مند به استقلال است من خودم بارها با نوید کیا صحبت کردم و نظرش این بود که صددرصد علاقه‌مند به حضور در تیم استقلال است ولی باشگاهشان مخالف فسخ قرارداد ایشان بودند.
بازیکنان شاخص مان را به‌جایی نمی‌دهیم قطعاً برای هیچ تیمی قابل‌قبول نیست که بازیکنی که در تیم شاخص باشد را به تیم دیگری بدهد. آیا ما خودمان بازیکنان را می خواهیم و آقایان امید ابراهیمی، خسرو حیدری، مهدی رحمتی را به تیم دیگری خواهیم داد، هرگز چنین کاری نخواهیم کرد.
با فتح اله زاده تماس گرفتم، تشریف نداشتند بنده همیشه برای آقای فتح اله زاده احترام خاصی قائل بوده و هستم. من خودم با ایشان تماس گرفتم که ایشان تشریف نداشتند، من در جریان مطلبی که در بیانیه سایت باشگاه نوشته‌شده بود نبودم، من آدمی نیستم که بخواهم به کسی اهانت کنم یا اهانت کرده باشم تابه‌حال از احترام گذاشتن به دیگران پشیمان نبوده و نیستم و ما ورزشی هستیم و باید الگویی برای دیگر افراد جامعه باشیم.

استقلال تهران بهرام افشار زاده (مدیرعامل)

ارسال به تلگرام


13:24  1394/10/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن