تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهینه سازی مصرف آب با نصب کنتورهای هوشمند در استان قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس تحقیقات نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های کشاورزی سبب بهینه سازی ۳۰ درصدی مصرف آب در بخش کشاورزی استان قزوین می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین ، نیازعلی ابراهیمی پاک پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت منابع آبی استان قزوین اظهار داشت: براساس تحقیقات نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های کشاورزی سبب بهینه سازی 30 درصدی مصرف آب در بخش کشاورزی استان قزوین می شود.
وی بیان کرد: کاهش مصرف آب به ویژه در بخش کشاورزی نباید به توسعه پایدار محصولات تولیدی زیان و خسارتی وارد کند چرا که این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بهینه سازی مصرف آب نیارمند برنامه ریزی مدون بوده چرا که این اقدام در رونق اقتصادی و توسعه پایدار محصولات کشاورزی تاثیر مستقیم دارد.
ابراهیمی پاک خاطرنشان کرد: تجهیز مزارع و باغات به سیستم آبیاری نوین، کود و بذر مناسب، روش های الگوی کشت از جمله مهم ترین عوامل در افزایش راندمان تولید در واحد سطح است که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان قرار بگیرد.
وی ادامه داد: ظرفیت مطلوب استان قزوین در بخش کشاورزی باید به طور مطلوب و در راستای افزایش صادرات، معرفی محصولات تولیدی در بازارهای داخلی و خارجی و همچنین رونق اقتصادی استان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
بهینه سازی مصرف آب با نصب کنتورهای هوشمند در استان قزوین






یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن