تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812845076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرصت شرکت در جشنواره مطبوعات محلی گیلان بار دیگر تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرصت شرکت در جشنواره مطبوعات محلی گیلان بار دیگر تمدید شد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به ارسال بیش از یکصد اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گیلان، از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره برای بار سوم تا سی ام دی ماه جاری خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي ساعت 12:12

خبرگزاری پانا+lمطبوعات

به گزارش پانا از گیلان ، حسین ابراهیمیان گفت: پیش از این مهلت ارسال آثار، پانزدهم دی ماه و برای بار دوم تا 24 دی ماه عنوان شده بود.
وی تصریح کرد: تمدیدهای اخیر بدلیل استقبال روزنامه نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه گیلان انجام شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان و با همکاری استانداری گیلان برگزار می شود، یادآور شد: آخرین دوره جشنواره مطبوعات محلی گیلان در سال 1386 برگزار شده است.
ابراهیمیان گفت: این جشنواره با هدف معرفی و قدردانی آثار برتر رسانه ای در حوزه رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی دارای مجوز در دو بخش مسابقه و ویژه برگزار می شود.
وی رشته های جشنواره را گزارش و مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، مقاله، تیتر و خبر عنوان و اضافه کرد: ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها و بهره گیری از این قابلیت ها و ایجاد زمینه تبادل نظر و انتقال تجارب میان رسانه های مکتوب، سایت ها و خبرگزاری ها از محورهای هفتمین جشنواره مطبوعات محلی گیلان است.
ابراهیمیان افزود: تبیین اصول اخلاقی رسالت مطبوعات در راستای گسترش فرهنگ، انعکاس دستاورد فعالیت مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری ها، بررسی و انعکاس وضعیت کیفی مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری های استان و تبیین جایگاه و نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران محلی در تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه استان از دیگر محورهای جشنواره مذکور است.
وی گفت: علاوه بر بخش مسابقه جشنواره، در بخش ویژه سه موضوع شعار سال، فرهنگ سازی و گفتمان سازی با موضوع اقتصاد مقاومتی و حجاب و عفاف، نماز و سبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش مطبوعات در گسترش این فرهنگ در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تصریح اینکه آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ابتدای سال جاری تا دهم دی ماه امسال در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و تحلیلی مجوزدار استان به چاپ رسیده باشند، افزود: آثاری که در ضمائم استانی نشریات سراسری نیز چاپ شود، امکان شرکت در جشنواره را دارند.
ابراهیمیان اضافه کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری گیلان، بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی با اشاره به نحوه ارسال آثار اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را از طریق الکترونیک به نشانی gilan.pressfestival.ir و یا از طریق پستی به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، چهارراه پورسینا، خانه مطبوعات استان گیلان ارسال کنند.
وی در خصوص جوایز هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اظهار کرد: به نفرات اول تا سوم هر رشته در بخش مسابقه به ترتیب مبالغ پنج، چهار و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
وی افزود: همچنین در بخش ویژه از شش نفر برتر به انتخاب هیأت داوران تجلیل خواهد شد که به سه نفر اول، مبلغ پنج میلیون ریال و سه نفر دوم مبلغ چهار میلیون ریال اهدا می شود.
ویدر پایان گفت: علاقمندان می توانند از طریق سایت های gilan.farhang.gov.ir و matbooatgilan.ir و شماره تماس ٣٣٣٢٣٦٢٩ دبیرخانه جشنواره از اطلاعات و اخبار جشنواره آگاهی یابند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن