تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی دانشگاه ایلام جهت پذیرش دانشجویان عراقی در تمامی مقاطع


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آمادگی دانشگاه ایلام جهت پذیرش دانشجویان عراقی در تمامی مقاطع
رئیس دانشگاه ایلام از آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان عراقی در تمامی مقاطع (کاردانی تا دکترا) خبر داد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ محمد علی اکبری در جریان بازدید استاندار واسط عراق از بخش های مختلف این دانشگاه و پارک علمی و فناوری ایلام اعلام کرد: این آمادگی وجود دارد تا دانشجویان دوره های دکترا و اساتید هر دو دانشگاه ایلام و واسط عراق در دوره های کوتاه و بلند مدت با یکدیگر تبادل نظر داشته باشند.

علی اکبری با اشاره به آمادگی این دانشگاه در خصوص راه اندازی رشته ادبیات در دانشگاه واسط اضافه کرد: دو دانشگاه می توانند همایش های مشترک پژوهشی در بخش های مختلف برگزار کنند.

وی افزود: در خصوص برگزاری رقابت های ورزشی و اردوهای مشترک و همچنین با توجه به دایر بودن رشته الهیات اجرای مسابقات مشترک قرانی بین دو استان نیز دانشگاه ایلام امادگی کامل دارد.
علی اکبری در خصوص بورسیه دانشجویان عراقی نیز گفت: تلاش خواهیم کرد تا یک سوم دانشجویان را بورسیه کنیم و در این خصوص هماهنگی های لازم را با وزارت علوم انجام خواهیم داد.

استاندار واسط عراق نیز ضمن ابراز خرسندی حضورش در دانشگاه ایلام اظهار کرد: بین دو استان ایلام و واسط روابط اجتماعی، فرهنگی زیادی وجود دارد که امیدواریم این روابط در حوزه های علمی هم گسترش یابد.

مالک خلف وادی اضافه کرد: بدون شک داشتن چنین روابطی باعث تحکیم سایر روابط میان دو استان خواهد شد و این دیدارها و گفتگو ها مقدمات ایجاد رابطه و تبادل دانشجویان دو استان را بیش از پیش فراهم نمود.
 
 
 
 


۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن