تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816179223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ و فان خال؛ آتش و آب


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کلوپ و فان خال؛ آتش و آب




حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، رویارویی پرافتخارترین تیم‌ها و رقبای دیرینه فوتبال جزیره، منچستریونایتد و لیورپول است.





ایران ورزشی: حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر انگلیس، رویارویی پرافتخارترین تیم‌ها و رقبای دیرینه فوتبال جزیره، منچستریونایتد و لیورپول است. این دو تیم با وجود تضادهای آشکاری که در شیوه بازی و فلسفه کاری مربیانشان، لویی فان‌خال در من‌یونایتد و یورگن کلوپ در لیورپول وجود دارد، تا پیش از رویارویی‌شان از مشکلاتی مشابه رنج برده‌اند. در حالی که کلوپ را بازی پرجنب‌وجوش و پویا، دوندگی و جنگندگی بازیکنان با پرس حریف از خط حمله – چیزی که خودش آن را فوتبال هوی متال نامیده است – به وجد می‌آورد، فان خال صبر و حوصله به خرج دادن در کار با توپ و محتاطانه کار کردن برای به دست آوردن فرصتی ایده‌آل جهت حمله راضی‌اش می‌کند. با این حال هر دو مربی هنوز در پیدا کردن یک فرمول ثابت برای گلزنی مشکل دارند. آمار لیورپول در این فصل که در 20 بازی اولش در لیگ برتر 22 گل زده، بدترین آمار در تاریخ لیورپول محسوب می‌شود.

این در حالی است که آمار گل‌های این فصل من‌یونایتد (27 گل) تا این مقطع از فصل از فصل 1993-1992 بی‌سابقه بوده است. زمانی هم که دو تیم توانسته‌اند راهی برای حل مشکلات هجومی‌شان پیدا کنند، کار آنها در بخش‌هایی دیگر می‌لنگد. هر دو تیم در بازی میان هفته‌شان در هفته اخیر سه گل زدند اما هر دو سه گل هم خوردند. لیورپول در خانه از آرسنال سه گل خورد و منچستریونایتد در خانه نیوکاسل سه بار دروازه‌اش باز شد. لیورپول اما حداقل می‌توانست احساس رضایت داشته باشد چون برخلاف منچستریونایتد، از شکست گریخت و بازی را مساوی کرد در حالی که شیاطین سرخ بازی که در آن دو بار از میزبان‌شان پیش افتاده بودند را مساوی کردند. تساوی لیورپول برابر توپچی‌ها، تیم کلوپ را پنج امتیاز پایین‌تر از آخرین سهمیه انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا و در رده نهم جدول نگه داشت. منچستریونایتد اما سه پله بالاتر و در رده ششم است.

کلوپ: سرالکس فرگوسن جان لنون فوتبال است

در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول، یورگن کلوپ از سرالکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای و پیشین شیاطین سرخ به‌عنوان جان لنون فوتبال یاد کرد. کلوپ در تمجید از مربی اسکاتلندی پیشین شیاطین سرخ که 27 سال هدایت این تیم را برعهده داشت و برای آنها 13 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به ارمغان آورد، گفت اول از همه باید بگویم که من درکنار سرالکس فرگوسن لحظات بسیار خوبی داشتم و به‌عنوان یک مربی جوان‌تر از بودن در کنار او لذت بردم. برای من صحبت کردن با فرگوسن افتخار بزرگی است. در واقع برای یک مربی فوتبال نشستن در کنار فرگوسن و گوش کردن به حرف‌های او بهترین اتفاقی است که می‌تواند رخ دهد. من 10 دقیقه وقت می‌خواستم تا همه حرف‌‌های او را درک کنم. شاید فرگوسن بهترین مربی تاریخ باشد، جان لنون فوتبال یا چیزی مثل آن.

اینکه من توانستم با او حرف بزنم واقعاً فوق‌العاده بود. با توجه به کارهایی که فرگوسن در زندگی‌اش انجام داده است، من برایش احترام فراوانی قایلم و به‌عنوان یک مربی فکر می‌کنم تکرار کارهای فرگوسن از سوی یک مربی دیگر کار آسانی نیست.» کلوپ درباره لویی فان‌خال، مربی حال حاضر شیاطین سرخ – کسی که به خاطر شکست‌های متوالی‌اش برابر بوروسیا دورتموند تحت هدایت کلوپ در ماه فوریه سال 2011 از مربیگری بایرن‌مونیخ اخراج شد - هم گفت: «من فان‌خال را آنقدرها نمی‌شناسم اما ما چند بار با یکدیگر ملاقات داشته‌ایم و بازی تیم‌های‌مان هم بسیار جنگنده بوده است و از این بابت مطمئنم. هر دوی ما می‌خواهیم موفق باشیم. هر دوی ما باید کارهای فراوانی انجام دهیم تا موفق باشیم. طرز تفکر ما درباره فوتبال متفاوت است اما معنایش این نیست که ایده‌های من بهتر است. بحث بر سر این نیست که تملک توپ بهتر است یا ضد حمله. من فکر می‌کنم که تیم‌های ما از نظر تملک توپ وضعیت مشابهی دارند. ما شخصیت‌هایی متفاوت داریم. فان‌خال باتجربه‌تر است و شاید من نسبت به او در کنار زمین سرزنده‌‌تر و پر تحرک‌تر. فان‌خال یکی از موفق‌ترین مربیان دنیا است که جام‌های زیادی برده است از جمله در فوتبال آلمان. او ایده‌های خاصی از فوتبال دارد و ما باید به ایده‌های او احترام بگذاریم.»

کلوپ در ادامه اعتراف کرد که سال 2013 بعد از بازنشستگی سرالکس فرگوسن این فرصت را داشته که جانشین او شود اما خودش این پیشنهاد را رد کرده است. او گفت: «ما صحبت کردیم. ما درباره خیلی‌چیزها صحبت کردیم. زمانی بود که منچستریونایتد به استخدام من تمایل نشان داد اما من نمی‌توانستم دورتموند را ترک کنم، همین. شما در ماه آوریل در بحبوحه برنامه‌ریزی‌هایتان برای فصل آینده هستید. شما روی این بازیکن و بازیکنی که می‌آید حساب می‌کنید اما دیگر آنجا نیستید. این وضعیت به جایی نمی‌رسد، حداقل در زندگی من که اینطور است. من هیچ پیشنهادی واقعی نشنیدم اما می‌دانم که برخی تمایل داشتند مرا استخدام کنند اما خودم نمی‌توانستم پیشنهادشان را قبول کنم چون باید اول کارم را با دورتموند تمام می‌کردم و بعد به سراغ سایر تیم‌ها می‌رفتم. شاید کارم چندان هوشمندانه نبود اما شیوه کاری من همین است. من به دورتموند وفادار بودم، همانطور که به ماینتس بودم.»

فان‌خال: منچستر‌یونایتد به سرنوشت لیورپول دچار نمی‌شود

لویی فان‌خال، مربی منچستریونایتد در آستانه بازی خارج از خانه تیمش برابر لیورپول در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس گفت که روزگار بدون جام و طلسم تیمش برای فتح لیگ برتر انگلیس به اندازه ناکامی لیورپولی‌ها برای فتح این رقابت‌ها طول نخواهد کشید. لیورپول با هدایت یورگن کلوپ هنوز در تلاش است که به انتظار طولانی مدت هوادارانش (از سال 1990) برای فتح لیگ برتر پایان دهد. البته منچستریونایتد هم وضعیت چندان ایده‌آلی ندارد و پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن دیگر نتوانسته جامی ببرد و این فصل هم با هدایت فان‌خال حال و روز خوبی ندارد و در رده ششم جدول است. فان‌خال اما وضعیت فعلی تیمش را دلیلی برای تمام شدن عصر سلطه شیاطین سرخ بر فوتبال انگلیس نمی‌داند. باخت خارج از خانه برابر لیورپول فان‌خال را بیش از پیش تحت فشار قرار می‌دهد بخصوص که تیمش سه‌شنبه هفته پیش هم در خانه نیوکاسل بازی که دو بار از حریف پیش افتاده بود را در نهایت 3 -3 مساوی کرد. فان‌خال با تأکید بر اینکه تیمش در حالت گذار است و هواداران به جای ترسیدن باید صبوری به خرج دهند گفت: «من بخشی از این فرآیند تغییر و تحول هستم پس نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی که برای لیورپول رخ داده است برای منچستریونایتد هم تکرار شود.

اگر این اتفاق برای لیورپول رخ داده است، ممکن است برای منچستریونایتد هم رخ دهد اما من نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم چون ما داریم مسیر درستی را طی می‌کنیم هرچند ممکن است برای رسیدن به هدف‌مان زمان بیشتری نیاز باشد. با این حال من تصور نمی‌کنم که اتفاقی که برای لیورپول رخ داده برای من‌یونایتد هم رخ دهد. تیم ما تیمی بزرگ، سازمان‌یافته و با زیرساخت‌های مناسب است که هر ساله پیشرفت می‌کند.» فان‌خال همچنین به آغاز دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال داوید دخئا به رئال‌مادرید واکنش نشان داد. او گفت: «دخئا دارد از زندگی خود در منچستریونایتد لذت می‌برد. من فکر نمی‌کنم که اینطور مسائل با روان داوید دخئا بازی کند و من هم هرگز به چنین مسائلی فکر نکرده‌ام. من در تیمم دخئایی را می‌بینم که از وضعیتش راضی است و تمایل به ماندن در منچستریونایتد و ارائه بازی‌های خوب دارد.»






تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن