تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملایر،رتبه نخست تولید تخم مرغ


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه ملایر رتبه نخست استان را در تولید تخم مرغ دارد، گفت: شهرستان تویسرکان هم بالاترین ظرفیت تولید تخم مرغ استان را دارد.
ملایررتبه نخست استان رادرتولیدتخم مرغ دارد.
به گزارش ایسنا،"محمد نظرپور" با بیان اینکه صادرات تخم مرغ از استان صورت می گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر استان همدان با داشتن 42 واحد تولیدکننده تخم مرغ، ظرفیت تولید یک میلیون و 375 هزار عدد تخم مرغ را دارد.
وی سرانه مصرف تخم مرغ در استان را 180 کیلوگرم دانست و افزود: سرانه مصرف تخم مرغ در کشور نیز 180 کیلوگرم بوده و این در حالیست که سرانه مصرف در کشورهای توسعه یافته به 300 عدد نیز می رسد.
نظرپور در خصوص شناسنامه دار کردن واحدهای تولیدی تخم مرغ گفت: به لحاظ امنیت بهداشتی و ارتقاء سلامت در این واحدها درصدد شناسنامه دار کردن واحدهای تولیدکننده تخم مرغ هستیم که اقدامات اولیه این طرح صورت گرفته است.
وی در پایان به مشکلات این واحدها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شاهد تولید بیش از نیاز تخم مرغ در بازار هستیم هیچ گونه مجوزی مبنی بر توسعه این واحدها ارائه نمی دهیم و هدف بهینه کردن واحدهای موجود است. [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

یکشنبه ، ۲۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن