تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820786123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عفو بین الملل: عربستان بار دیگر در یمن از بمب خوشه ای استفاده کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری دانشجو: بنا بر اعلام سازمان عفو بین الملل، ائتلاف جنگ علیه یمن به رهبری عربستان بار دیگر از بمب های خوشه ای برای بمباران یمن استفاده کرده است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این سازمان اعلام کرده است مدارک وشواهدی در دست دارد که این موضوع را ثابت می کند.
عفو بین الملل می گوید به جمع آوری اطلاعاتی پرداخته که نشان می دهد عربستان در تاریخ 6 ژانویه در بمباران صنعا از بمب های ممنوعه استفاده کرده است.
 این سازمان در بیانیه ای که روز شنبه منتشر شد اعلام کرد جت های سعودی منطقه «معین» در پایتخت صنعا را بمباران کردند که طی آن یک کودک کشته و 6 شهروند دیگر مجروح شدند.
عفو بین الملل که مقر آن در لندن پایتخت انگلیس است اعلام کرد اطلاعات خود را از شهروندان، خانواده های قربانیان، افسران نظامی و خبرنگاران به دست آورده است.
این سازمان تاکید کرد تنها عربستان سعودی توانایی استفاده از بمب های خوشه ای را دارد، به همین دلیل ازاین کشورخواست استفاده از این نوع بمب را متوقف کند.
 در این بیانیه آمده است حتی کشورهایی نظیر امریکا و عربستان که به امضای پیمان ها نپرداخته اند، ملزم هستند از این نوع سلاح استفاده نکنند.
 پیشتر احمد العسیری، سخنگوی ارتش عربستان استفاده این ائتلاف از بمب های خوشه ای را رد کرده بود.
 سازمان دیده بان حقوق بشر یک ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجو ]

شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن