تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816278406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس آموزش و پرورش چرام عنوان کرد کمک 45 میلیون تومانی مردم چرام به آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام عنوان کرد
کمک 45 میلیون تومانی مردم چرام به آموزش و پرورش
رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: بالغ بر 45 میلیون تومان شامل 30 میلیون نقدی و 15 میلیون غیرنقدی نیز از کمک‌های مردمی چرام در ماه‌های اخیر بوده است.

خبرگزاری فارس: کمک 45 میلیون تومانی مردم چرام به آموزش و پرورش



به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صدرالله عزیزی، عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش و با اشاره به هفته این شورا در 24 تا 30 دی ماه، اظهار کرد: در 26 دی ماه 1372 قانون شورای آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. رئیس آموزش و پرورش چرام، عنوان داشت: تشکیل این شورا جهت تمرکززدایی و مشارکت همه اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه تعلیم و تربیت و در آموزش و پرورش به اولین و اساسی‌ترین قدم در این راه برداشته شد. وی با بیان اینکه تشکیل شورای آموزش و پرورش، ظرفیت بزرگی است که به استناد قانون در آموزش و پرورش به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده بهینه از این ظرفیت زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم و مسئولین را در بحث مشارکت‌های مردمی فراهم کنیم. این مسئول در ادامه با اشاره به اعضای شورای آموزش و پرورش، ابراز کرد: در این شورا، مدیرانی به عنوان نمایندگان انتخاب شوند که تاثیرگذار بوده و بتوانند نقطه نظرات خود را در جلسات ارائه دهند و برای رفع برخی از مشکلات آموزش و پرورش راهگشا باشند. عزیزی با تاکید بر این مطلب که انجمن اولیا و مربیان باید با کیفیت بهتری برگزار شود، تشکیل جلسات لازم است ولی کافی نیست، بنابراین انتظار داریم خروجی این جلسات مصوباتی باشد که بر اساس خرد جمعی تصویب شده و عملی و اجرا شود. وی برنامه‌ریزی بر اساس خرد جمعی را عاملی در جهت هم‌افزایی دانست و با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش از برگزاری همایش گرامیداشت این هفته در مرکز استان خبر داد. رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از کمک‌های مردمی پرداخت و ابراز کرد: در ماهی که گذشت، افتتاح نماز خانه مدرسه کوثر با هزینه 20 میلیون، دو مدرسه پیش ساخته با هزینه 50 میلیون تومان، اهدایی جناب گوهرکانی بالغ بر 30 میلیون تومان از جمله کمک‌های مردمی به آموزش و پرورش چرام بود. این مسئول، اضافه کرد: بالغ بر 45 میلیون تومان شامل 30 میلیون نقدی و 15 میلیون غیرنقدی نیز از کمک‌های مردمی چرام در ماه‌های اخیر بوده است. وی با ابراز رضایت از مشارکت‌های مردمی در شهرستان چرام، تصریح کرد: اگر برای مردم و اولیا شفاف‌سازی و اعتمادسازی شود که مشارکت آنها در آموزش و پرورش ،جهت کیفیت بخشی در مدارس است، قطعا مشارکت فعال‌تری خواهند داشت. عزیزی، ادامه داد: با توجه به سیاست وزارت آموزش و پرورش و با توجه به گستردگی که این نهاد دارد، سیاست بر این است که عدالت آموزشی در همه جا حتی در روستاهای دورافتاده اجرا شود. وی با ذکر این مطلب که آموزش و پرورش چرام یکی از گرانترین اداره‌های 13 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد است، عنوان داشت: شهرستان چرام با توجه به تعداد دانش‌آموزی که دارد وضعیت به این شکل است که در روستاهای دورافتاده حتی با یک دانش‌آموز بحث سوادآموزی رونق دارد.

94/10/26 - 18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن