تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخست وزیر تایوان کناره گیری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخست وزیر تایوان کناره گیری کرد


نخست وزیر تایوان، در پی شکست حزب حاکم این کشور در انتخابات ریاست جمهوری، از سمت خود کناره گیری کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کابینه تایوان در این باره اعلام کرد: «مائو چی-کو  Mao Chi-kuo» نخست وزیر این کشور پس از شکست حزب حاکم ملی گرا ، از سمت خود کناره گیری کرد.
کناره گیری نخست وزیر پس از شکست حزب حاکم در انتخابات ریاست جمهوری یا سایر انتخابات مهم، به یک عرف در سیاست تایوان تبدیل شده است.
بر اساس نتایج اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری تایوان، خانم «تسای اینگ ون Tsai Ing - wen » نامزد حزب مخالف «دموکراتیک ترقی خواه» در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به پیروزی بزرگی دست یافته است.
پیروزی خانم «تسای اینگ ون در انتخابات ریاست جمهوری تایوان

این حزب طرفدار استقلال تایوان از چین است . پیروزی سای اینگ ون،  روابط چین و تایوان را پیچیده می کند . پکن تایوان را بخشی از سرزمین خود می داند .
در پی اعلام نتایج اولیه انتخابات، «اریک چو Eric Chu » نامزد حزب حاکم تایوان از شکست خود در انتخابات ابراز تاسف کرد و علت این شکست را عملکرد نامناسب  حزب دانست.
 


شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن