تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802371118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر تاکتیک ارتش سوریه درحومه حلب


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تغییر تاکتیک ارتش سوریه درحومه حلب
ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در حومه جنوبی حلب ادامه می‌دهد و با هدف تنگ کردن حلقه محاصره تروریست‌های پراکنده در تپه‌های اطراف، تاکتیک جدیدی را در پیش گرفته است که این تاکتیک، گروه‌های تروریستی را آشفته و سردرگم و راه‌های کمک رسانی به آنها را قطع می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، پس از آنکه نیروهای ارتش، کوه الاربعین واقع در جنوب غربی حومه حلب را به کنترل خود درآوردند، تپه استراتژیک العیس مشرف بر جاده بین المللی حلب به دمشق هم پاکسازی شد.
 
یک فرمانده میدانی ارتش سوریه به خبرنگار تسنیم که در حال پوشش نبردها در حومه حلب است، گفت با توجه به تاکتیکی که ارتش سوریه و همپیمانانش در حومه جنوبی و جنوب غربی حلب در پیش گرفته‌اند،  تپه العیس آزاد شد که ارتش از طریق آن، نقاط حساس و استراتژیک را تثبیت کرد که این دستاورد سبب فاش شدن اهداف جدید در قلب جبهه دشمن شده است و همچنین امنیت را به شهرک‌هایی که آزاد شده، برگرداند که بیشتر آنها در دشت‌های وسیع قرار دارد.
 
این فرمانده میدانی افزود ارتش سوریه به پیشروی خود به سمت جاده بین المللی ادامه می‌دهد و سیر عملیات نظامی سریع به پیش می‌رود و جاده بین المللی طی روزهای آینده به کنترل کامل نیروهای ارتش درخواهد آمد.
 
زهراء فارس از خبرنگاران سوری که برای پوشش تحولات میدانی حومه حلب به این مناطق آمده است،‌به خبرنگار تسنیم می‌گوید: نیروهای ارتش سوریه تپه العیس را که تپه السیریاتل هم خوانده می‌شود، به کنترل خود درآوردند، این تپه به گفته منابع نظامی، بزرگترین تپه در حومه جنوب غربی حلب است که ارتفاع آن از سطح دریا، 350 متر است از این تپه امکان رصد کردن جبهه‌های نبرد و شهرک‌هایی که برخی همچنان تحت سیطره گروه‌های تروریستی قرار دارد و برخی هم آزاد شده است،‌وجود دارد.
 
تپه العیس بر تپه استراتژیک الزربه مشرف است به طوری که می‌توان با چشم غیر مسلح آن را دید، این تپه نزدیک‌ترین نقطه به جاده بین‌المللی دمشق به حلب است که هدف استراتژیک نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانشان است.
 
بر اساس گزارش خبرنگار تسنیم از حومه حلب، عملیات نظامی به موازات جاده بین المللی در برخی نقاط دیگر جنوب حلب به پیش می‌رود به طوری که نیروهای ارتش سوریه به شهرک خان طومان رسیدند که تنها یک کیلومتر تا جاده بین المللی فاصله دارد، اما در تپه العیس که تنها دو کیلومتر با این جاده فاصله دارد، نیروهای ارتش با بازپس‌گیری آن، گروه‌های تروریستی را در تیررس آتش سلاح‌های خود قرار داده‌ اند.
 
تپه العیس و روستاهای اطراف آن شاهد شدیدترین درگیری ارتش سوریه و همپیمانانش با گروه‌های تروریستی است که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره هستند که این حقیقت با توجه به عبارت‌هایی که بر روی دیوارها و محله‌های تجاری مناطق تحت اشغال تکفیری‌ها نوشته شده، نمایان است. خبرنگار تسنیم تاکید کرده است که نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانشان همچنان با روحیه عالی به نبرد خود با تروریست‌های تکفیری ادامه می‌ دهند.
 




منبع: تسنیم


۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن