تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813328855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت عدم تولید واکسن آنفلوآنزای انسانی در کشور چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: این موسسه دانش فنی تولید واکسن آنفلوآنزای انسانی را دارد.
به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، دکتر علی اسحاقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گرچه 90 سال را پشت سر گذاشته، اما همچنان جوان است و با نشاط و پرانرژی به فعالیت ادامه می دهد و امیدواریم همراه با افزایش سن، فعالیت های آن نیز گسترش یابد.
وی ادامه داد: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در طول 9 دهه گذشته برای تولید واکسن مورد نیاز برای دو گروه انسانی، دام و طیور و آبزیان فعالیت داشته است.
اسحاقی خاطرنشان کرد: در گروه مصرف انسانی، این موسسه 70 درصد واکسن های اجباری مربوط به برنامه ایمنی سلامت وزارت بهداشت، همچنین سرم های درمانی را تامین می کند.
وی افزود: اکنون بیش از 90 درصد فرآورده های مصرف داخل در حوزه دام و طیور را موسسه رازی تولید می کند که این تولیدات از بسیاری از بیماری های خطرناک مشترک انسان و دام پیشگیری می کنند.
معاون تضمین کیفیت موسسه رازی، فعالیت های تحقیقی و تولیدی توامان را امتیاز بزرگ موسسه دانست و تاکید کرد: در حالی که امروز مسیر صنعت و دانشگاه از هم دور بوده و این امر دغدغه ای اساسی به شمار می آید، اما در موسسه رازی این ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]
علت عدم تولید واکسن آنفلوآنزای انسانی در کشور چیست؟






شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن