تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804051186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل اصلی تیم امید ؛ خاکپور فکر می کند مسلط بر بازی بوده!(+یادداشت)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: مشکل اصلی تیم امید ؛ خاکپور فکر می کند مسلط بر بازی بوده!(+یادداشت)
مشکل تیم ملی امید ایران هرچند در این بازی سرعت پایین مدافعان، دقت پایین مهاجمان و البته تعویض های دیرهنگام خاکپور بود اما به نظر می رسد مشکل اصلی جایی است که سرمربی تیم ملی از یک بازی که همه دیده اند برداشت های عجیب و غریب داشته است. او مدعی است که برنامه حریف را مختل کرده . اما حریف قطری از همان منفذی که مد نظرداشته به ایران ضربه زده .
عصرایران ؛ مهدی شادمانی - « ما اهداف تاکتیکی که در زمین داشتیم کاملا اجرا شد. ما توانستیم برنامه های تیم حریف را بر هم بریزیم» این ادعای محمدخاکپور در پایان بازی است. سرمربی تیم ملی امید در حالی مدعی است  برنامه های حریف را برهم زده که تیمش در این بازی 2-1 شکست خورده . او می گوید اهداف تاکتیکی اش در زمین پیاده شده اما نمی گوید که چطور تیمش شکست خورده و در بازی نه چندان سخت مقابل قطر امتیازات کامل را به تیم حریف تقدیم کرده است. 

مشکل تیم ملی امید ایران شاید از همین جا شروع می شود. جایی که سرمربی تیم ملی از بازی ای که همه دیده اند و نتیجه گرفته اند که تیم ملی امید ضعف دارد ، راضی بوده . البته شاید این حربه خاکپور است که روحیه تیم ملی را حفظ کند . اما آنچیزی که همه در مسابقه روز جمعه دیدند با حرف های سرمربی تیم ملی امید هیچ ارتباط و انطباقی ندارد.  تیم ایران در نیمه اول بسیار بی برنامه بود و نتوانست موقعیت های خوبی را فراهم کند. این در حالی است که خاکپور می گوید در این نیمه از وینگر هایش استفاده کرده و برنامه حریف را برهم ریخته است. 


اگر یک بار دیگر موقعیت های تیم قطر را مرور کنیم متوجه می شویم که آنها از اول بازی همان کاری که دوست داشته اند کرده اند و این روند را تا دقیقه نود هم ادامه داده اند. معلوم نیست آن برنامه ای که خاکپور مدعی است به هم زده چه بوده اما قطری ها در کل بازی عمق دفاع ایران را که مدافعان کندی هم دارد هدف گرفته بودند. آنها روی ضدحملات و کندی مدافعان ایران برنامه داشتند و از همین تاکتیک هم یک بار به گل رسیدند ، یک بار به پنالتی نزدیک شدند و دفعه آخر به کرنری رسیدند که به گل تبدیل شد. دیگر یک تیم برای استفاده از تاکتیک اش به چه نتیجه ای نیاز دارد که بگوییم قطر به آن نرسیده ؟ از اساس قطر روی کندی مدافعان ایران حساب کرده بود و بازیکنان تیم ملی با مالکیت توپ زیاد و البته حضور با تعداد زیاد در زمین حریف عملا فضا را برای ضدحملات قطر فراهم کردند. 


مهاجم شماره 7 قطر در نیمه اول و با استفاده از همین فضای پشت مدافعان ایران که برایش برنامه داشتند با اخباری تک به تک شد و توپ را از بین پاهای او عبور داد و گل اول را زد . همین شیوه در نیمه دوم هم بارها مورد استفاده قرار گرفت و نتیجه هم داد. . آنها عقب می نشستند تا ایران جلو بیاید و ضدحمله بزنند. قبل از گل دوم قطری ها دوبار با اخباری تک به تک شدند .یکی اش با تکل مشکوک به خطای چشمی رفع و رجوع شد و آن یکی هم با رشادت اخباری به کرنر تبدیل شد. کرنری که در نهایت البته وارد دروازه تیم ملی شد. 


این 3 موقعیت را می شود کنار موقعیت های قابل توجهی گذاشت که روزبه چشمی با استفاده از تجربه حضور در لیگ برتر از گل شدنش جلوگیری کرد. 


مشکل تیم ملی امید ایران هرچند در این بازی سرعت پایین مدافعان، دقت پایین مهاجمان و البته تعویض های دیرهنگام خاکپور بود اما به نظر می رسد مشکل اصلی جایی است که سرمربی تیم ملی از یک بازی که همه دیده اند برداشت های عجیب و غریب داشته است .البته این احتمال وجود دارد که خاکپور بخواهد با مصاحبه روحیه تیمی را بالا نگه دارد اما تصورات تاکتیکی اش از بازی کاملا اشتباه است.  او مدعی است که برنامه حریف را مختل کرده . اما حریف قطری از همان منفذی که  مد نظرداشته به ایران ضربه زده است. 


مشکل تیم ملی امید ایران در این مرحله شاید جلوی صعود را نگیرد ، چون به هرحال آسان ترین بازی برای ایران باقی مانده و با  3 امتیاز این بازی صعود می کند. اما خاکپور با این مدل نگاه به بازی اگر بخواهد تیم های گروه دوم را آنالیز کند کار خود و تیمش را مشکل خواهدکرد. 






تاریخ انتشار: ۰۲:۰۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 16 January 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن