تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798526302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه خواندنی با واحدی نیكبخت


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: مصاحبه با علیرضا واحدی نیكبخت بدون فوتبال می میرم

می گویند خیلی احساساتی هستی ، خودت این حرف را قبول داری ؟آره ، خب هر آدمی تو دنیا یك جوری هست ، من هم بعضی وقتها خیلی احساساتی می شوم.مثلا"  كی ؟حالا الان موردش نیست ، باید پیش بیاید كه بگویم .می خواهم بدانم  چه چیزی تو را تحت تاثیر قرار می دهد؟من آدمی هستم كه نمی تواتم گذشته ام را فراموش كنم. خیلی حساس هستم.می گویند واحدی خیلی آدم صبوری است؟نمی دانم . شاید این طورباشد. توی زندگیم همیشه طوری رفتار كرده ام كه همه بگویند فلانی چقدر ظرفیتش بالاست.این ظرفیتی كه  تو می گویی چقدر است؟خیلی وقتها شده كه من توی یك كاری كه حالا حتما" هم به فوتبال ارتباطی نداشته ، گیر كرده ام ، اما چند روز بعد همه چیز حل شده . خب یك دلیلش این بوده كه صبر كردم.صبر فكر می كنی اینقدر مهم است؟به نظر من هركسی توی زندگی خودش اعتقاداتی دارد كه برایش مهم است. خب همه اینها باورهای آدمی است . چطور بگویم به آنها القا شده ، ملكه ذهنشان شده است.فكر می كنی تا كی به فوتبال ادامه بدهی ؟ببین، من معتقدم كه بازیكنی كه در تمرین آماده است و انگیزه دارد می تواند سالهای سال فو تبال بازی كند.حالا خودت تا كی قصد داری بمانی ؟بنویس تا موقعی كه از نظر بدنی آماده باشم . هر وقت احساس كنم نمی توانم بازی كنم، كفشها را آویزان می كنم .چقدر زحمت كشیدی تا به موقعیت امروزی رسیدی؟من مدتها زجر كشیدم . عرق ریختم و برنامه ریزی كردم تا به موقعیت امروزی رسیدم .

از زندگی خودت راضی هستی ؟بله، زندگی خیلی خوبی دارم  و از آن لذت می برم و هیچ شكایتی هم ندارم .رمز موفقیت توچیست ؟اعتماد به نفس ،  من به آنچه اعتقاد دارم رسیده ام .آیا واقعا" همین طور است؟بله ، یك قانون  نانوشته می گوید ، اگر اعتقاد به نفس داشته باشید برای هر آغازی باید خود  را متقاعد كنید و من همان لحظه كه برای  رسیدن به اهدافم تلاش كردم مطمئن بودم به رویاهایم خواهم رسید.یعنی تنها شرط و راز موفقیت داشتن اعتماد به نفس بود؟اعتقاد به نفس مهمترین عامل من برا ی رسیدن به اهدافم و موفقیتم بود اما تنها یك شرط كافی نبود.

پس چه چیزهای  دیگری وجود داشت؟ممارست و شكست خوردن و بلند شدن  و دوباره تلاش كردن.شكست ؟!بله ، شكست خوردن مقدمه ای است برای پیروزی .پس همیشه اهداف بزرگ داشتی ؟بله ، همیشه به فكر بهترین بودن هستم . سربازی كه به فكر ژنرال شدن نباشد به درد نمی خورد.رویایی هم هستی ؟خیلی با رویاهایم زندگی می كنم و وقتی كه رنگ واقعیت می گیرند خیلی خوشحال می شوم.رویای بعدی توچیست؟حضور درجام جهانی 2006 آلمان به همراه تیم ملی كشورم واینكه بتوانم دریك تیم بزرگ اروپایی بازی كنم.

یعنی اینها رنگ واقعیت به خود می گیرند؟بله ، خواهش می كنم شما هم خوشبین باشید.ولی خیلی ها می گویند تیم ملی ایران نسبت به قبل ضعیف شده است!اتفاقا" برعكس . ما مهره های جوان و شایسته ای در اختیار داریم كه می توان به افتخارات بسیاری در فوتبال رسید.بعد از آن چه می خواهی ؟فوتبال را در اوج كنار بگذارم و یك زندگی آرام و بدون دغدغه داشته باشم.یعنی دیگر به فوتبال هم فكرنكنی ؟اگر بگویم نه ، دروغ گفته ام . باور كن بدون فوتبال می میرم.

مربی می شوی؟نمی دانم . مربیگری كاربسیار سختی است. به نظر من مربیگری سخت ترین كار دیناست.بدون تعارف ، فكر می كردی روزی به موقعیت امروزی برسی ؟بله . من از ابتدا این توانایی را در خودم می دیدم كه حتی تبدیل به برترین فوتبالیست آسیا بشوم. شما مطمئن باشید كه در آینده خبرهای خوبی از من خواهید شنید.برای تحقق این خواسته ها چه می كنی ؟تمرینات سنگین و فشرده ای را پشت سرمی گذارم و برای رسیدن به این آرزوها دست به هر كاری می زنم.تاكنون چه افتخاراتی در فوتبال به دست آورده ای ؟به همراه استقلال قهرمان لیگ و جام حذفی شده ام ، پیراهن تیم ملی كشورم را پوشیده ام و قهرمانی آسیا را به دست آورده ام . فكر می كنم تنها حضوردر جام جهانی در كلكسیون افتخاراتم خالی است .شخصیت نیكبخت هنوز برای من ناشناخته است !نه ! من علیرضا واحد ی نیكبخت هستم، احساساتی ومصمم !حقیقت همین است ؟باور كنید؛ صادقانه می گویم .روزنامه و مجله هم می خوانی ؟تقریبا" ، من به روزنامه خواندن عادت كرده ام.فكر می كنی روزنامه ها در پیشرفت توچه نقشی داشته اند ؟خب روزنامه یك رسانه جمعی است كه روزانه مخاطبان بسیاری را دربر می گیرد. به جرات می توانم بگویم نیمی از موفقیت من در فوتبال مدیون مطبوعات است .بهترین لحظه زندگیت كی بود ؟وقتی برای اولین باربه تهران آمدم و در تمرینات استقلا ل حاضر شدم. هنوز آن لحظه های زیبا را فراموش نكرده ام وهر روز مثل فیلم از جلو چشمانم رژه می رود.و بدترین لحظه ؟!شكست درمقابل ایرلند و عدم صعود به جام جهانی . ای كاش زمان به عقب بر می گشت و ما می توانستیم دوباره به مصاف ایرلند برویم ، آن وقت آنها را می بردیم.راستی چه موقع ازدواج می كنی؟هر وقت احساس كنم از دوران مجردی خسته شده ام ، ازدواج می كنم.چه معیاری برای انتخاب همسر درنظر داری ؟نجابت، پاكدامنی و شخصیت خانوادگی مهمترین معیارهای من برا ی انتخاب همسر است .

گریه می كنی ؟خیلی زیاد . هروقت به یاد چیزها و كسانی می افتم كه از دست داده ام گریه می كنم .به موسیقی هم علاقه داری؟بله ، عاشق موسیقی سنتی وصدای استاد شجریان هستم.شاعر مورد علاقه ات كیست؟مولانا.تاریخ دقیق تولدت ؟نهم تیرماه 1359 درمشهد مقدس به دنیا آمدم.چند برادر و خواهرداری ؟یك برادر و دو خواهر دارم كه رابطه من با آنها بسیار صمیمانه و نزدیك است.چه ماشینی را دوست داری؟به پژو 206 علاقه خاصی دارم ، اگر چه مدتها ست كه ماشینم را عوض كرده ام وبیتل خریده ام .رنگ مورد علاقه ات؟آبی ؛ به نظر من رنگ آبی آرامش دهنده است.پس چرا بیشتر رنگ كرم می پوشی ؟چون رنگ كرم جوان پسند است .آشپزی بلدی ؟خیلی خوب نه ولی در طول این دوران مجردی كه پشت سر گذاشته ام بعضی از غذاها را می توانم خودم درست كنم .مثلا" چه غذایی را خوب می پزی ؟املت! ... شوخی كردم بابا، قورمه سبزی را خوب می پزم ، می توانید دراین مورد از دوستانم سوال كنید.آخرین فیلمی را كه دیده ای و پسندیده ای به یاد داری ؟همین چند وقت پیش با یكی از دوستان هنرمندم فیلم " دیوانه ای از قفس پرید " را تماشا كردم كه بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم .

با كدام یك از هنرمندان رابطه دوستانه ای داری ؟با اكثر هنرمندان دوست و رفیقم ولی با یوسف تیموری رابطه خیلی نزدیكی دارم.چند ساعت در روز تمرین می كنی ؟فوتبال حرفه من است وبرای اینكه همیشه دراوج باشم باید علاوه بر تمرینات تیم ، به صورت انفرادی هم تمرین كنم . شاید باور نكنید اما در روز حداقل هفت ساعت تمرین می كنم .بجز فوتبال شغل دیگری هم داری ؟نه؛ تنها منبع درآمد من فوتبال است.مثل دیگر فوتبالیست ها فروشگاه ورزشی ، رستوران، آرایشگاه و ... نمی زنی ؟نه چون علاقه ای به انجام این كارها ندارم.چند بار درسال به مشهد می روی ؟هروقت بتوانم برای دیدار خانواده ام وزیارت امام رضا (ع) به مشهد می روم .بهترین سرگرمی ات؟كتاب می خوانم.برخورد مردم با تو چگونه است ؟آنها همیشه به من لطف دارند ودر مقابل محبت این عزیزان من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.یك خاطره شیرین از این برخوردها بگو!سال گذشته یك دختر چهارساله یك شاخه گل رز به من داد كه  هنوز به عنوان یادگاری از یك هوادارخردسال آن را نگه داشته ام .سخنی با كاربران سایت " تبیان "!دوستتان دارم وامیدوارم درقلب بزرگ و مهر بان شما جای كوچكی هم برا ی من وجود داشته باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن