تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در گرو حضور مردم


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: کارشناس مسایل فرهنگی در نشست اعضای حلقه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهدای پیربلوط، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با حضور مردم احیا می شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی عسگری در جمع بسیجیان روستای پیربلوط از توابع شهرستان شهرکرد، با اشاره به تصویب قانون حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تشریح اهمیت این فریضه الهی در برقراری آرامش روحی و سلامت جامعه پرداخت.
عسگری، افزود: خداوند متعال، چهار قوه؛ عقلیه، غضبیه، شهوتیه و وهمیه را در وجود هر فرد قرار داده است تا انسان به تعادل برسد.
وی، ادامه داد: در صورت افراط و تفریط در هرکدام از قوای چهارگانه ذکر شده، انسان از حالت تعادل خارج می شود و آرامش روحی و روانی و جسمی وی دچار اختلال می گردد.
این کارشناس مسایل فرهنگی به عوامل مختلف مؤثر در قوای بدن اشاره کرد و آنها را با تقسیم به دو دسته درونی(وراثت) و بیرونی(محیط) ، اظهار کرد: رسانه ها از عوامل بیرونی می باشند که تأثیرگذاری بسیار زیادی در تشدید و یا تضعیف برخی از قوای وجودی انسان دارند.
عسگری، گفت: قوه وهمیه به انسان کمک می کند تا با وهم و خیال خود به ابتکارات و اختراعات نایل شود، قوه غضبیه نیز انسان را کمک می کند تا در برابر دشمن بایستد و واکنش از خود نشان دهد.
وی، قوه شهوتیه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در گرو حضور مردم






جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن