تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوری آرانی: عربستان به دنبال منحرف کردن افکار عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: منصوری آرانی: عربستان به دنبال منحرف کردن افکار عمومی است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه عربستان به دنبال منحرف کردن افکار عمومی از اقداماتش در اعدام شیخ نمر و یا حمایت از داعش است گفت که این اقدامات زودگذر و همچون کف روی آب است و در نهایت جهانیان از واقعیات صحنه و حمایت عربستان از تروریست ها آگاه خواهند شد.
به گزارش نامه نیوز ،عباسعلی منصوری آرانی ، با بیان اینکه عربستان در دو سه دهه گذشته دچار یک سری اشتباهات استراتژیک شده است گفت:‌عربستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصور می کرد که این انقلاب به صورت فیزیکی تا عربستان گسترش پیدا می‌کند حال اینکه ما بارها اعلام کردیم این انقلاب فکری است و آرمان ها و بنیان های آن گسترش پیدا می‌کنند.

 
وی افزود: عربستان با این توهم به صدام برای حمله به ایران کمک کرد و در طول جنگ و بعد از آن پشتیبانی هایی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داد. عربستان حتی تلاش کرد با آموزش گروه هایی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.
 
وی ادامه داد: این رویه در ادامه منجر به بدبینی دولت عربستان نسبت به شیعیان این کشور و دستگیری و اعدام شیخ نمر شد، از طرف دیگر عربستان ضمن حمله به یمن از داعش در سوریه و عراق نیز حمایت می‌کند که تمامی این تحولات باعث شده سعودی ها در یک راهبرد اشتباه گام بردارند، راهبردی که اشتباهاتش هر روز نسبت به گذشته بیشتر می‌شود . عربستان اکنون در مسیری حرکت می‌کند که بر اساس اتخاذ تصمیمات اشتباه برخوردهایی را انجام می‌دهد. راهبردهایی اشتباهی که باعث از بین رفتن وجه عربستان در دنیا و منطقه شده است، آن هم کشوری که در جهان اسلام به دلیل وجود حرمین شریفین و منابع سرشار نفتی می توانست نقش مهمی را ایفا کند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عربستان نقشی منفی و آسیب رسان را به جامعه اسلامی در پیش گرفته است گفت:‌ اقدامات عربستان با واکنش های جهانی مواجه می‌شود از این رو این دولت تحت فشار شدید افکار عمومی و بین‌المللی به دنبال انحراف اذهان جهانیان با ایجاد موضوعاتی همچون حمله به سفارت این کشور در اعتراض اعدام شیخ نمر است، حال اینکه این موضوعات زودگذر است و طرح آن با هدف پوشاندن اشتباهات عربستان به شمار می آید. راهبردی که همچون کف روی آب به سرعت عبور می‌کند و واقعیت صحنه باقی می ماند.
 
به گفته وی واقعیات صحنه حاکمیت عربستان این است که این حکومت اعتقادی به حقوق زنان و حقوق مذاهبی همچون تشیع ندارد و نظامی فاسد پادشاهی است که از تروریسم ها حمایت می‌کند.
 
منصوری آرانی تاکید کرد که تمامی اقدامات عربستان بعد از اعدام شیخ نمر با هدف پوشاندن این جنایت و حمایت از داعش است تا افکار عمومی را منحرف کند حال اینکه این پوشاندن ها زودگذر و موقتی است و تاثیری نخواهد داشت.



منبع: ایسنا


۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن