تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813466270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: خبرگزاری رویترز گزارش داد: بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن پس از چند روز کاهش، روز پنجشنبه افزایش یافت.
به گزارش ایران خبر ، بهای هر بشکه نفت شیرین سبک آمریکا در بازار نیویورک روز پنجشنبه برای تحویل در ماه فوریه با 72 سنت افزایش به 31 دلار و 20 سنت رسید.
هر بشکه نفت برنت دریای شمال در بازار لندن نیز روز پنجشنبه برای تحویل در ماه فوریه با 72 سنت افزایش 31 دلار و سه سنت داد و ستد شد.
این در حالی است که بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن در هشت روزِ کاری گذشته حدود بیست درصد کاهش یافته بود.
بهای نفت اوپک در سال 2015 میلادی نزدیک به 47 درصد افت کرد و از دهم دی ماه تاکنون نیز 13.9 درصد کاهش یافته است.
میانگین بهای نفت اوپک در سال 2015 میلادی نزدیک به 54 دلار در هر بشکه بود، در حالی که در سال میلادی پیش از آن، نفت این سازمان به طور متوسط به قیمت 102 دلار در هر بشکه معامله شد.
در سال 2014 میلادی به دلیل انقلاب نفت شیل در آمریکا، تولید طلای سیاه این کشور به طور چشمگیری افزایش یافت و به بالاترین سطح در 30 سال گذشته رسید.
آمریکا که بزرگ ترین مصرف کننده انرژی در جهان است، موفق شد با تولید بیش از 9میلیون بشکه نفت در روز، فاصله خود را با عربستان و روسیه که بیش از 10 میلیون بشکه در روز ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایران خبر ]
بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن افزایش یافت






جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن