تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی: از جذب دروازه‌بان ناراحت نمی‌شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سلیمی: از جذب دروازه‌بان ناراحت نمی‌شوم
دروازه‌بان فولادخوزستان امیدوار است نیم فصل دوم از شرایط بد نیم فصل اولشان فاصله بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی در مورد شرایط فولادخوزستان گفت: بعد از اینکه نیم فصل اول جالبی نداشتیم، خدا را شکر توانستیم 3 بازی آخرمان نتایج بهتری نسبت به قبل بگیریم و خوشبختانه شرایط دارد بهتر می‌شود. ان‎شاءالله نیم فصل دوم از روند بدمان دوری کنیم و شرایط خوبی داشته باشیم گرچه همانطور که گفتم در بازی‌های اخیر نتایجی که کسب کردیم نسبت به اوایل لیگ قابل قبول‌تر بود. متاسفانه مشکلی که داشتیم این بود که زمانی که شروع به گرفتن نتایج خوب می‌کردیم، بدشانسی می آوردیم. الان هم که به تعطیلات خورده‌ایم امیدوارم که بتوانیم از لحاظ بدنی خودمان را به حد بالا برسانیم و از لحاظ تاکتیکی نیز روی خودمان کار کنیم. قطعا با توجه به بازیکنانی که گرفتیم و می‌گیریم با انجام تمرینات خوب شرایطمان در ادامه فرق خواهد کرد.

او در مورد جذب مهره‌هایی مثل بایرامی و کوئه‌ماها ادامه داد: از زمانی که این دو نفر به ما اضافه شده‌اند خودشان را طوری در تمرینات نشان دادند که به درد تیم ما می‌خورند. در خط جلو نیاز مبرم به بازیکن داشتیم، کسی که بتواند در زدن ضربات آخر کمکمان کند. در تمرینات هم مهرداد و هم کوئه‌ماها خوب کار کردند و نشان دادند چارچوب را خوب می‌شناسند. امیدوارم به کار تیم ما بیایند و بتوانند مشکل گلزنی را حل کنند و مفید باشند البته سربازی احمد عبدالله‌زاده هم تمام شده و با تیم ما قرارداد دارد. احمد مهره‌ای است که می‌توان به او اتکا کرد.
وی در مورد جدایی گلر دومشان یعنی مهرداد بشاگردی می‌گوید: واقعا از جدایی بشاگردی ناراحت شده‌ام. او از لحاظ شخصیتی و فنی  گلر خوبی بود ولی به صلاحدید کادرفنی از جمع‌مان جدا شد و امیدوارم موفق باشد.
بازیکن سرخپوشان اهواز در مورد اینکه شنیده می‌شود قرار است فولاد مهرداد طهماسبی را جذب کند و آیا او به عنوان گلر یک تیم نظری راجع به جذب یک گلر دیگر دارد یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: ما نیاز داریم یک گلر به جمع‌مان اضافه شود حالا اینکه آن شخص طهماسبی باشد یاگلر دیگری را من نمی‌دانم، مهم این است که تیم از این حالت خارج شود و هر بازیکنی در هر پستی جذب می‌شود بتواند به مجموعه کمک کند. مهرداد یا هر گلر دیگری جذب شود، برای موفقیت تیم است ما در این برهه نمی‌توانیم به منافع شخصی خود فکر کنیم زیرا تیم مهمتر از هر چیزی است، امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که از شرمندگی هواداران دربیاییم.

سلیمی در پایان در مورد 4 بازی سنگین و پشت سر همی که بعد از تعطیلات پیش رو دارند افزود: شما دقت کرده باشید، هیچ بازی در لیگ آسان نیست. فکر می‌کنم امسال یکی از بهترین لیگ‌های سال‌های اخیر را برگزار کرده‌ایم. بازی‌ها سنگین و فشرده شده است در مورد بازی هفته هجدهم‌مان که با استقلال‌خوزستان است باید بگویم شرایط به نوعی است که نیاز به امتیاز داریم برای اینکه روند خوبمان ادامه‌دار باشد و بتوانیم از ته جدول کنده شویم. بعد از آن هم 3 بازی سنگین با تیم‌های سپاهان پرسپولیس و ذوب‌آهن داریم. قطعا کادرفنی برای این بازی‌ها تدابیر خاصی اندیشیده و ما نیز سعی می‌کنیم از این بازی‌ها دست پر برگردیم.

علیرضا سلیمی فولاد خوزستان

ارسال به تلگرام


16:28  1394/10/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن