تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813354459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقامات ریاض وزیر خارجه ی عراق را به حضور نپذیرفتند!


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: وزیر خارجه ی عراق که قصد داشت به منظور میانجیگیری میان ایران و عربستان به ریاض سفر کند، مورد استقبال مقامات آل سعود قرار نگرفت.
به گزارش اسلام تایمز، منابع نزدیک به وزارت خارجه ی عراق پرده از این موضوع برداشتند که مقامات سعودی «ابراهیم جعفری» وزیر خارجه ی عراق را که تلاش داشت طی سفر دوره ای اش به ایران و دیگر کشورهای عربی منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، میان تهران و ریاض میانجیگری کند، به حضور نپذیرفتند.
وزیر خارجه ی عراق چهارشنبه ی گذشته سفر دوره ای را در منطقه، از تهران شروع کرد و بعد از آن به کشور پادشاهی عمان و سپس به کویت و سرانجام هم به مصر سفر کرد.
این منابع عراقی که خواستند نامشان فاش نشود، در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری- تحلیلی «اسلام تایمز» خاطر نشان کردند که «ابراهیم جعفری» در نظر داشت جمعه ی گذشته پیش از سفرش به کویت، به عربستان سفر کند اما مقامات ریاض میانجیگری عراق را رد کرده و بر مواضعشان در قبال ایران تاکید کردند.
به گفته ی این منابع، عربستان با موضوع حل تنش با تهران بعد از حمله ی گروهی حمایت شده از سوی غرب به ویژه انگلیس و قطعی روابط دیپلماتیکش با ایران که در پی اعدام جنایتکارانه ی«آیت الله نمر باقر النمر» به وجود آمد، مخالف است.
در ادامه ی این مصاحبه به این موضوع نیز اشاره شد که عربستان ... [ مشاهده متن کامل خبر در اسلام تایمز ]
مقامات ریاض وزیر خارجه ی عراق را به حضور نپذیرفتند!






جمعه ، ۲۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن