تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815059358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست غیرمنتظره اینتر مقابل ساسوئولو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شکست غیرمنتظره اینتر مقابل ساسوئولو
دیدار تیم های اینتر و ساسوئولو لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود ساسوئولو خاتمه یافت تا اینتر صدرنشین، دومین باخت متوالی خانگی خود را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر به عنوان صدرنشین سری آ در سن سیرو میزبان تیم هفتم جدول یعنی تیم شگفتی ساز ساسوئولو بود. تیم کوچک ایتالیایی که در این فصل یوونتوس را نیز در زمین خود شکست داده بود با این حال با توجه به روند خوب اینتر، بسیاری یک پیروزی راحت را برای این تیم پیش بینی می کردند؛ به خصوص اینکه در دو سال اخیر، اینتر سابقه دو برد 7-0 برابر ساسوئولو را نیز در کارنامه داشت.

بازی را اینتر با حمایت هوادارانش بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط ایکاردی به گل برسد اما مهاجم آرژانتینی ضربه نهایی اش را بد زد و توپ از کنار دروازه با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

پس از این حمله، ساسوئولو کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و بارها موقعیت های گلزنی خلق کرد اما درخشش هندانوویچ درون دروازه اینتر و در یکی دو صحنه بدشانسی، مانع به گل رسیدن بازیکنان شجاع این تیم شد. اینتر هم دقیقه 45 روی ضربه استثنایی لیائیچ می توانست با پیروزی به رختکن برود اما کنسیلی با دست مخالف و به شکل عجیبی توپ را راهی کرنر کرد تا نیمه اول بدون گل به اتمام برسد.






نیمه دوم را نیز اینتر مثل نیمه اول بهتر از ساسوئولو اغاز کرد و روی حرکات ناگاتومو از چپ و همکاری خوب او با لیائیچ خطرناک نشان می داد با این حال رفته رفته بازی متعادل شد و ساسوئولو روی ضد حملات چند فرصت خوب را به دست آورد اما واکنش های خوب هندانوویچ مانع از خلق یک شگفتی در سن سیرو شد.

هر چه به انتهای بازی نزدیک تر می شدیم اینتر بر شدت حملات خود اضافه می کرد و بین دقایق 65 تا 75 دو بار روی شوت های لیائیچ و موریو می توانست از میهمان خود پیش بیفتد اما این اتفاق رخ نداد تا آه از نهاد هواداران اینتر در ورزشگاه بلند شود.

بهترین بخت ساسوئولو را فلورس دقیقه 82 با درخشش هندانوویچ از دست داد و دقایقی بعد نیز نوبت به هنرنمایی دروازه بان ساسوئولو رسید تا شوت سهمیگن لیائیچ را از کنج دروازه بیرون کشیده و راهی کرنر کند.

دقیقه 93 و در حالیکه تنها دو دقیقه به انتهای بازی باقی مانده بود، ساسوئولو روی اشتباه میراندا و خطای این بازیکن صاحب یک پنالتی شد که براردی آن را تبدیل به گل کرد تا در عین ناباوری اینتر در خانه خود با یک گل عقب بیفتد. تلاش اینتری ها در یک دقیقه باقیمانده نتیجه ای نداشت تا ساسوئولو به یک برد ارزشمند در خانه اینتر دست یابد. بدین ترتیب اینتر 39 امتیازی باقی ماند تا در صورت برتری ناپولی بر فروزینونه صدر جدول را از دست بدهد. یوونتوس هم در صورت پیروزی بر سمپدوریا، بالاتر از اینتر قرار خواهد گرفت.


اینتر میلان

ارسال به تلگرام


16:55  1394/10/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن